حضور قایقرانان نوجوان اصفهانی در نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان

یک پسر و یک دختر قایقران نوجوان اصفهانی در نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان شرکت خواهند کرد.

حضور قایقرانان نوجوان اصفهانی در نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان

کتایون اشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان رشته قایقرانی و آموزش مربیان برای رسیدن به المپیک نوجوانان (2018 میلادی، بوینس آیرس آرژانتین)، 30 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کمپ در دو بخش دختر و پسر و در رشته‌های مختلف اسلالوم، اسپرینت و روئینگ صورت می‌گیرد، افزود: 60 ورزشکار و 20 مربی از سراسر ایران حضور پیدا می‌کنند که از میان آن‌ها یک پسر و یک دختر قایقران از استان اصفهان هستند؛ البته از این استان مربی نیز خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان اضافه کرد: برای برگزاری مسابقه در پایان کمپ، 12 داور حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: این نخستین کمپ خواهد بود و دو کمپ دیگر تا برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان (2018 میلادی، بوینس آیرس آرژانتین) در بارسلونای اسپانیا به همین شکل انجام می‌گیرد.

اشرف عنوان کرد: یک مربی متخصص از فدراسیون جهانی قایقرانی در نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان شرکت می‌کند، یک مربی میهمان از الجزیره می‌آید و یک ورزشکار قهرمان آسیا از چین‌تایپه که هر دو میهمان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدیر اجرایی این پروژه هستم، کمپ هدیه من به همه نوجوانان دختر و پسر قایقران ایرانی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار