نجات محبوس شدگان از میان آهن پاره‌ها

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تصادف مرگبار دو خودروی سواری در یکی از خیابان‌های اصفهان خبر داد.

نجات محبوس شدگان از میان آهن پاره‌ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، محمد شریعتی در خصوص این حادثه اظهار داشت: متاسفانه براثر برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو 206 در خیابان جوان اصفهان یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.
وی افزود: این حادثه عصر دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و سه دقیقه بعد ناجیان آتش نشان از دو ایستگاه همجوار 19 و 24 به همراه 5 خودروی نجات و اطفائیه خود را به محل حادثه رساندند که شاهد محبوس شدن دو تن از سرنشینان خودروی پراید بودند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای اعزامی آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در یک عملیات دقیق و با سرعت عمل بالا و به کمک تجهیزات تخصصی، ست‌های نجات و سیستم‌های برش هیدرولیک اقدام به آزاد سازی افراد محبوس شده از میان آهن پاره‌های دو خودرو کردند که خوشبختانه توانستند 4 مصدوم این حادثه را نجات دهند و آن‌ها را به عوامل اورژانس تحویل دادند.
وی با بیان اینکه در این حادثه عوامل اورژانس، انتظامی، راهور و عوامل شهرداری نیز حضور داشتند، گفت: یکی از محبوس شدگان قبل از رسیدن آتش نشانان علائم حیاتی خود را از دست داده بود و متأسفانه عملیات احیاء هم نتوانست جان وی را نجات دهد.
شریعتی خاطر نشان کرد: متأسفانه با عدم توجه رانندگان به سرعت مجاز در مسیر و جاده‌ها این اتفاقات تلخ همواره ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار