راه اندازی پست هوشمند با به کار گیری توانایی دانش بنیان

استفاده از توانایی دانش بنیان در تمام بخش های پست از جمله راه اندازی پست هوشمند و سایر فعالیت های پست الکترونیکی یکی از بارز ترین فعالیت ها در جهت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می آید.

راه اندازی پست هوشمند با به کار گیری توانایی دانش بنیان


مدیرکل پست استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: در سال جاری با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال پست اصفهان در جهت خدمت به مردم اقدام به راه اندازی پست هوشمند کرده است.

سعید رجالی با اشاره به سیاست های جدید در شرکت ملی پست در رابطه با بحث های خدمات پستی و امور حاکمیتی جدیدی که به عهده پست گذاشته شده است، گفت:در تلاش هستیم که در تمام برنامه ها از توان بخش خصوصی دانش بنیان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: طرح هایی نظیر سامانه های مدیریتی املاک کشور در رابطه با پست الکترونیکی و تجارت الکترونیک و پست لوجستیک هوشمند و تمامی بخش های مربوطه نهایت استفاده را از دانش بنیان برای ارتقا کیفیت پست اصفهان خواهیم کرد.

رجالی ضمن اشاره به به کار گیری دانش بنیان در بازار سازی، حمل و نقل و لوجستیک کالاها و محصولات تولیدی، خاطر نشان کرد: کاهش هزینه پست برای تولید کننده یکی از وظایف اصلی پست به شمار می آید و در تلاش هستیم واسطه ها را در بین تولید کننده و مصرف کننده کاهش دهیم که همه این فعالیت ها با به کار گیری دانش بنیان محقق می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار