اجرای نمایش سورئال " سالن شماره صفر" در سالن فرشچیان اصفهان

کارگردان تئاتر اصفهانی گفت: نمایش سورئال " سالن شماره صفر" در اصفهان تا ۱۲ خرداد در سالن فرشچیان در حال برگزاری است.

اجرای نمایش سورئال " سالن شماره صفر" در سالن فرشچیان اصفهان

حمید‌رضا یحیی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اجرای نمایش " سالن شماره صفر" اظهار داشت: این نمایش به نویسندگی کیانوش ابراهیمی بوده که کارگردانی آن مشترک با همین نویسنده نیز است.
وی افزود: نمایش داستان زنی را روایت می‌کند که با انگیزه‌ی قبلی وارد آزمایشگاهی می‌شود و متوجه می‌شود که در این آزمایشگاه بر روی افراد بی‌هویت آزمایش‌های غیر قانونی انجام می‌شود.
کارگردان تئاتر اصفهانی گفت: در واقع داستان در مورد آدم‌هایی است که برای امیال و اهداف و منافع خود دست به هر کاری می‌زنند و تنها به فکر منفت‌های خودشان هستند.
یحیی‌آبادی بیان کرد: سبک نمایشنامه نزدیک به سورئال است و فکر می‌کنم در اصفهان برای نخستین بار است که چنین نمایشی با این سبک اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سبک کار، در تمرین‌ها سعی کردیم اجرا به گونه‌ای باشد تا مخاطب این نمایش تنها افراد خاص نباشند و عموم مردم نیز از آن لذت ببرند.
یحیی آبادی افزود: در اصفهان پیشکسوتان تئاتر و جوان‌هایی را داریم که مشغول به کار هستند، از مردم و مسئولان می‌خواهم به جوان‌ها اعتماد کنند تا آن‌ها نیز ظرفیت‌های خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.
در این نمایش بازیگرانی چون حمید رضا یحیی آبادی، مهسا فهیم پور، ریحانه ناجی، امیر حسین خامسی پور، رضا معینی کیا و نوید تجلی ایفای نقش می‌کنند و بهاره آقا داود نیز دستیار کارگردانی کار را بر عهده دارد.
نمایش سورئال " سالن شماره صفر" تا 12 خرداد ساعت 20:15 در تماشاخانه اصفهان واقع در مجموعه فرشچیان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار