برگزاری جشنواره صوت‌الحسن و جزء‌خوانی همراه با تفسیر در ماه رمضان

مدیر مؤسسه مهدقرآن کریم و و ولایت استان اصفهان از برگزاری جشنواره صوت‌الحسن و جزء‌خوانی همراه با تفسیر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری جشنواره صوت‌الحسن و جزء‌خوانی همراه با تفسیر در ماه رمضان

حسین خاکسار هرندی، در رابطه با برنامه های این موسسه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مؤسسه مهد قرآن کریم در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های آموزشی خود را ادامه خواهد داد، اما در این ماه دو برنامه مهم صوت الحسن و جزء‌خوانی را برگزار خواهد کرد.
وی افزود: جشنواره صوت الحسن در 6 رشته‌ قرائت، ترتیل، جمع خوانی، اذان، تواشیح سخنرانی و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.
مدیر موسسه مهدقرآن کریم و و ولایت استان اصفهان بیان کرد: مرحله اول این جشنواره غیرحضوری و مرحله دوم و سوم به‌صورت حضوری برگزار می‌شود که مخاطبان در بخش غیرحضوری می‌توانند آثار خود را با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه ارسال کنند.
خاکسار هرندی ادامه داد: این جشنواره مختص جوانان زیر ۲۲ است و علاقمندان برای ثبت‌نام تا ۱۵ خردادماه فرصت دارند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی در ماه رمضان، گفت: امسال جزءخوانی از حفظ برای بانوان برگزار می‌شود و تفسیر مفاهیم هر جزء نیز بعد از هر نوبت تلاوت ارائه خواهد شد.
مدیر موسسه مهدقرآن کریم و و ولایت استان اصفهان درباره توسعه هرچه بیش تر فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این ماه مبارک باید بیشتر روی جوانان و نوجوانان متمرکز شد.
وی در رابطه با جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های قرآنی گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ سازی جوانان را به سمت فعالیت‌های قرآنی جذب کنند، در واقع اگر یک عزم ملی صورت گیرد، می‌توان جوانان و نوجوان را جذب فعالیت‌های قرآنی کرد./



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار