پیمان نامه جشنواره کودک در اصفهان دائمی شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: پیمان نامه برگزاری جشنواره کودک در اصفهان رسمی شده است و امیدواریم این پیمان نامه در اصفهان دائمی شود.

پیمان نامه جشنواره کودک در اصفهان دائمی شود

به گزارش ایمنا ، علی قاسم زاده بعدازظهر سه‌شنبه در آئین رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اصفهان با اشاره به اینکه آرزوی همه مردم اصفهان جاری شدن دائمی آب در رودخانه زاینده رود و همچنین دائمی شدن برگزاری جشنواره کودک در اصفهان بوده است، اظهار داشت: البته باید توجه داشته باشیم که پیمان نامه این جشنواره در اصفهان رسمی شده است و امیدواریم این پیمان نامه دائمی شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید فرهنگ و هنر فراتر از سیاست دیده شود، ابراز داشت: از این رو مسئولان باید در این خصوص دقت و توجه بیشتری داشته باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ای متفاوت درخواست همه مردم اصفهان است، افزود: اصفهان شهر خلاقی است و باید برنامه ریزان جشنواره به این مهم توجه کنند.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان عصر امروز در اصفهان برگزار شد.

رونمایی از پوستر این جشنواره باحضور مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد.

اصفهان از 9 لغایت 15 تیرماه میزبان این جشنواره خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار