سپاهان از اشتباهات فصل گذشته عبرت گرفت

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سپاهان از تجربه فصل گذشته درس عبرت گرفته است و در فصل جدید می‌تواند مدعی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی باشد.

سپاهان از اشتباهات فصل گذشته عبرت گرفت

حمیدرضا بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باشگاه سپاهان همواره یکی از باشگاه‌های بزرگ ایران و آسیا است که این‌بار اشتباه فصل گذشته را انجام نداد.

وی افزود: سپاهان مربی بزرگی که کارنامه موفق در عرصه مربیگری حتی در باشگاه سپاهان را داشت، به عنوان سکان‌دار تیمش انتخاب کرد.

دروازه‌بان سابق سپاهان تصریح کرد: باشگاه بزرگی مانند سپاهان نیازمند چارت سازمانی قوی و کادرفنی قوی و بازیکنان بزرگ و باتجربه همراه با جوانان با انگیزه است.

وی با بیان اینکه اشتباه سال گذشته باشگاه بزرگ سپاهان در دو جبهه انتخاب کادر فنی و کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه بود، یادآور شد: با احترامی که برای کادرفنی و بازیکنان سال گذشته قائل هستم اما در جذب بازیکن باتجربه بسیار ضعیف عمل کرده و بازیکنان باتجربه زیادی همانند محرم نویدکیا، هادی عقیلی، رحمان احمدی، محمدرضا خلعتبری، شهاب گردان و وریا غفوری را سپاهان از دست داد.

بابایی در پایان تصریح کرد: از شواهد شروع فصل جدید پیداست که اشتباه سال گذشته درس عبرتی برای سپاهان شده و شروع بسیار خوبی را از این باشگاه بزرگ شاهد هستیم و امیدواریم در پایان فصل، با نتایجی که کسب می‌کند، همه هواداران را شاد کند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار