ثبت 1405 حادثه ترافیکی در سال گذشته در گلپایگان

دبیر کمیته جامعه ایمن شهرستان گلپایگان با بیان سال گذشته یک هزار و 405 حادثه ترافیکی در سال گذشته در گلپایگان ثبت شد، گفت: بیشترین حوادث ترافیکی در شهرستان مربوط به حوادث موتوری است.

ثبت 1405 حادثه ترافیکی در سال گذشته در گلپایگان

ایسنا-دبیر کمیته جامعه ایمن شهرستان گلپایگان با بیان سال گذشته یک هزار و 405 حادثه ترافیکی در سال گذشته در گلپایگان ثبت شد، گفت: بیشترین حوادث ترافیکی در شهرستان مربوط به حوادث موتوری است.
علی کریمی در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه حوادث ترافیکی اظهار کرد: طرح جامعه ایمن از سال ۸۳ در 40 شهر کشور از جمله گلپایگان و لنجان با هدف کنترل حوادثی ترافیکی که منجر به مرگ، معلولیت و مجروحیت می‌شود آغاز شد.
وی با بیان اینکه از زمان آغاز این طرح تاکنون حوادث ترافیکی ۴۰ درصد کاهش داشته است، ادامه داد: در سال ۹۴ یک هزار و 287حادثه ترافیکی در شهرستان گلپایگان به ثبت رسیده، در حالی که این آمار در سال گذشته یک هزار و 405 مورد ثبت بوده است.
دبیر کمیته جامعه ایمن شهرستان گلپایگان با بیان اینکه سالانه شاهد رشد 10 درصدی خودروها هستیم،افزود: مرگ و میر ناشی از حوادث در سال 94 چهل مورد و در سال گذشته 37 مورد بوده است، هم‌چنین بیشترین حوادث ترافیکی در شهرستان مربوط به موتورسیکلت است، بنابراین باید فرهنگ را ارتقا دهیم تا بتوانبم از بار این گونه حوادث بکاهیم.
کریمی افزود: 60 دانش آموز در مسابقه کتابخوانی حوادث ترافیکی شرکت کردند که 38 نفر موفق شدند نمره قبولی کسب کنند و در بین آنها از 20 نفر به قید قرعه تجلیل می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار