لزوم هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری می‌توانند در حوزه توسعه زیرساخت‌های خدمات شهری با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این زمینه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز کمک کند.

لزوم هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان

فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا زیرساخت‌های گردشگری برای ارائه ابتدایی‌ترین خدمات گردشگری در شهر جهانی اصفهان فراهم نیست، اظهار داشت: نبود ابتدایی‌ترین امکانات خدماتی و نبود سرویس بهداشتی در حوزه گردشگری در شهر اصفهان و بسیاری از کلان‌شهرها یک معضل بوده که از جزئیات زیرساخت‌های گردشگری در کشور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح شهر نیازمند برنامه‌ریزی جامع هستیم، ادامه داد: باید با مشارکت همه دستگاه‌هایی که در خدمت‌رسانی نقش دارند این اتفاقات مهم رخ دهد گرچه تاکنون مطالعات جدی برای ایجاد این زیرساخت صورت نگرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: در اصفهان و در برخی از سایت‌های ویژه تاریخی با همکاری شهرداری، طرح‌هایی برای ایجاد سرویس بهداشتی مناسب در نظر گرفته شده است و قرار است در جنب مسجد امام اصفهان سرویس بهداشتی مناسب به‌زودی به بهره‌برداری برسد.
وی اضافه کرد: شهرداری می‌تواند در حوزه توسعه زیرساخت‌های خدمات شهری با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این زمینه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز کمک کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار