وقوع سه تصادف 12 نفر را روانه بیمارستان کرد

سه تصادف همزمان در محورهای مواصلاتی شهرستان فریدن 12 تن را روانه بیمارستان کرد.

وقوع سه تصادف 12 نفر را روانه بیمارستان کرد

پرویز شجاعی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن، از مصدوم شدن 7 نفر درسانحه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور کمربندی داران به بوئین میاندشت در محدوده بالای زندان داران خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: این حادثه ساعت 9:20 امشب بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان درمحدوده کمربندی داران اتفاق افتاد که بلافاصله پس از اعلام حادثه اعضای پایگاه جاده‌ای این جمعیت با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدن علت این حادثه را ترکیدن لاستیک خودروی وانت اعلام کرد و افزود:در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند که همه این افراد توسط عوامل پایگاه امداد نجات جمعیت هلال احمر و همچنین عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی داران اعزام شدند.

شجاعی علت اصلی این حادثه را عدم توجه رانندگان به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد و بیان داشت: لازم است رانندگان ضمن توجه به نکات ایمنی از بروز سوانح جلوگیری کنند.

به گزارش فارس دو حادثه دیگر همزمان با این حادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان فریدن رخ داد که در یکی از این حادثه ها بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خوردروی سمند که در روستای خویگان رخ داد، 3 تن مصدوم که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

در حادثه دیگر نیز که در روستای نهرخلج رخ داد، 2 تن زخمی شدند که این افراد نیز به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار