دسته گل جدید مشاور رئیس‌جمهور و اهانت به ائمه جمعه و مقدسات بخشودنی نیست

امام جمعه باغبادران گفت:متاسفانه ولی زاده مشاور رئیس جمهور در جشن انتخابات ریاست جمهوری این را گفته که ائمه جمعه کمتر دروغ بگویند تا مردم رغبتشان به نماز جمعه از کنسرت بیشتر شود.

دسته گل جدید مشاور رئیس‌جمهور و اهانت به ائمه جمعه و مقدسات بخشودنی نیست

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران شرکت در انتخابات آزمون بزرگ سیاسی و دینی ملت دانست و اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی با ۷۳ درصد رای در کل جهان بی سابقه است آن هم علی رغم تلاش دشمن برای دور کردن مردم از پای صندوق های رای و بی تفاوت نشان دادن مردم نسبت به نظام اما همه شاهد بودند که مردم پای صندوقها امدند و امید است رئیس جمهور منتخب بتواند اعتماد دوباره مردم به نظام را با تلاش وخدمت به محرومان و جامه عمل به شعارهای تبلیغاتیش را حفظ کند.

وی افزود: باید به این مهم توجه داشت که انتخابات با فراز ونشیبهای فراوان به پایان رسید ولی بدانیم هر چند متاسفانه طبق گزارش خود مسئولان وزرات کشور و ریس جمهور عده ای موفق به رای دادن نشدند و عده ای هم برای جلب ارای مردم به نفع دولت تلاش های زیادی کردند و از سوی دیگر تعدای از مسئولان در نقاط کشور مخصوصا در تهران دستگیر شدند و متاسفانه حق الناس در انتخابات در بعضی موارد رعایت نشد ولی امت حزب الله و ولایتمدار به رای مردم تمکین کردند و با وجود همه مشکلات کشور را در ارامش حفظ نمودند.

شرکت در انتخابات آزمون بزرگ سیاسی و دینی ملت

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: ما هرگز فراموشمان نمی شود در سال ۸۸ وقتی کاندیدی رای نیاورد هم خودش و هم، هم حزبی ها و هم جریانی هایی که از خارج داخل را مدیرت می کرد بزرگترین فتنه در تاریخ انقلاب را به بهانه تقلب به پا کردند.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ هشت ماه کشور درگیر بود و به تعبیر رهبر انقلاب خسارتی به بار اورد که تا سالها گریبان کشور را گرفت ولی در این انتخابات علی رغم تقلب واقعی نه توهمی در بعضی موارد همه بچه های ولایی تمکین کردند و ارامش کشور را حفظ کردند.

سکوت خواص در فتنه 88 به ضرر ملت تمام شد

فرهنگ با هشدار به منتسبان به دولت و ریس جمهور اضافه کرد: رئیس جمهور محترم شما باید مراعات منتقدان ۱۶ میلیونی خود را بکنید هم خودتان در گفتارتان دقت کنید و هم به وابستگانتان منتسبان به خودتان این مهم را یادآور شوید اما متاسفانه ولی زاده مشاور رئیس جمهور در جشن انتخابات ریاست جمهوری این را گفته که ائمه جمعه کمتر دروغ بگویند تا مردم رغبتشان به نماز جمعه از کنسرت بیشتر شود.

وی عنوان کرد: جای تعجب است که چگونه به راحتی با مقدسات بازی می کنید و باید گفت با به تمسخر گرفتن دیگران و اینگونه رفتارهای شما باعث می شود مردم از دین و گرایش به دین زده شوند، ایا مردم رغبتشان با بی توجهی شما به اقتصاد کم می شود یا با روشنگری ائمه جمعه؟ چرا حالا که وقت کار است به حاشیه می روید الان موقع کار است چرا کد اشتباه به مردم می دهید خدا از شما نمی گذرد ودر برابر این جسارت شما ما نیز کوتاه نخواهیم آمد.

دسته گل جدید مشاور رئیس‌جمهور و اهانت به ائمه جمعه و مقدسات بخشودنی نیست

امام جمعه باغبادران بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید دقت کنند اولویت کشور به تعبیر رهبر انقلاب مسائل اقتصادی است حتی یک روز هم نباید فرصت را از دست بدهید.

وی متذکر شد: متاسفانه در همین مدت دولت دوباره گفتمانی جدید را شروع کرده به نام گفتمان ۲۰۳۰ ان سوالی که مطرح است وذهنها را به خد مشغول کرده این است چهار سال کشور با گفتمان برجام به جای گفتمان اقتصاد مقاومتی گرفتار شد وگره ای از گره های مردم حل نشد نکند الان هم قرار است هر روز در مورد ۲۰۳۰ صحبت شود و ما از دغدغه اصلی مردم که بیکاری و تبعیض است رنج ببریم.

فرهنگ تاکید کرد: خدا به شما فرصت داده خدمت کنید کاری نکنید که ایندگان نسبت به شما قضاوتی که شایسته یک انسان ومسئول در نظام نیست بکنند.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: طی روزهای گذشته و پس از انتخابات چندین وزیر و شخص رئیس جمهور برای توجیه این سند شروع به سفرهایی کردند و در صددند امضائ سندی که محرمانه و اشتباه بود را توجیه کنند اما باید گفت طبق نشر صریح رهبر انقلاب این کار غلطی بود و اصلا مطلقا باید اجرا نشود در ضمن ایه الله مکارم و نوری همدانی و مراجع و علماء همه نگران این وضعیت هستند و اعتراض خود را نشان دادند.

دولت چه توجیهی برای اجرای سند 2030 در کشور دارد

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: دولت چه توجیهی برای اجرای این سند در کشور دارد مگر برای تربیت واموزش فرزندانمان دست ما خالی است؟ مگر ما تربیت شده مکتب اهل بیت علیهم السلام نیستیم مگر اینجا کشور امام زمان نیست پس برای چی می خواهید سندی را اجرا کنید که در دل ان بردگی و شهوترانی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در کشور باب شده بعضی از مسئولان که برای توجیه کارهایشان حرف های رهبری را تاویل می کنند و می گویند نظر رهبری است نه برادرم نان رهبر انقلاب را ذکر کردن و این طور جلوه دادن که ما این سند را با توجه به ارزشهای خودمان اجرا می کنیم.

فرهنگ ادامه داد: این کار به نوعی فریب افکار عمومی است اما باید بدانید ما از این تریبون نماز جمعه در مقابل پیاده کردن سبک زندگی غربی ایستادگی می کنیم از سوی دیگر دولت باید پاسخ بدهد مگر دغدغه مردم مباحث اقتصادی نیست چرا راه اشتباه می روید؟

وی در ادامه با اشاره به سفر ریس جمهور امریکا به عربستان همزمان با انتخابات ایران گفت:متاسفانه دولت مزدور و وابسته عربستان به جای جوابگوئی به جنایت فاجعه منا با تمام وجود ایران را متهم به تروریسم و پروژه ایران هراسی می کند لذا اهداف شوم این سفر را می توان مسائلی همچون ائتلاف عربی غربی علیه ایران، نجات اقتصاد امریکا با بذل وبخششهای فراوان عربستان به امریکا در این سفر مقابله با نصار الله در یمن و در نهایت تایید تقویت اسرائیل خلاصه کرد.

آمریکا و عربستان برای تثبیت رژیم صهیونیستی تلاش می کنند

امام جمعه باغبادارن عنوان کرد: انچه عرض می کنم این است که امریکا تمام هدفش از بین بردن مقاومت ها در منطقه مخصوصا ایران و تقویت صهیونیست است و باید در مقابل اراجیف آنها جواب قاطعی از دولتمردان داده شود.

وی با اشاره به روز نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان بیان کرد: مراسم جشن گلریزان روز چهارشنبه در شهرستان برگزار می گردد بنده همین جا از خیرین دعوت می کنم در کمک کردن به این خانواده ها در این ثواب بزرگ شریک شوید که ثواب عبادت در این ماه مبارک را برده باشید.

فرهنگ خاطرنشان کرد: بحمدالله مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب بود ولی متاسفانه بد اخلاقی هایی صورت گرفت که شایسته است همه عزیزان در هر جناحی هستند مواظب رفتار خود باشند و به تعبیر رهبر انقلاب باید فضای رقابت بعد از انتخابات به فضای همدلی تبدیل شود الان موقع مطالبه صحیح از شوراهای شهر ورستا برای خدمت به مردم است از این جهت چند توصیه به کاندیداهای منتخب بکنم.

وی متذکر شد: شما منتخب مردم و خدمتگذار همه هستید از خدمت و تلاش برای حل مشکلا ت لحظه ای دریغ نکنید برای برنامه های خود وارائه ان به مردم با جلسات فصلی یا شش ماهه با حضور در بین مردم عملکرد خود را در معرض دید مردم قرار دهید.

امام جمعه باغبادران تاکید کرد: اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا باید از هر نوع رفتاری که باعث تفرقه اندازی و تک روی و حساس کردن مردم شود دوری کنند چراکه رمز موفقیت شورا ومردم اتحاد وهمدلی است و به هر اندازه از این خود را جدا کردیم بدانیم از خدمت خودمان را محروم کرده ایم فضای شهر باید فضای اخلاقی باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار