برنامه های سیما از کنار آرامگاه صائب به خانه اصفهانی ها می آید

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از ارایه برنامه های سحرگاهی از کنار آرامگاه صائب در سحرهای ماه رمضان خبر داد.

برنامه های سیما از کنار آرامگاه صائب به خانه اصفهانی ها می آید


هادی نباتی نژاد، در گفت و گو با ایمنا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به این که برنامه "اینجا اصفهان" یک برنامه جامع فرهنگی و اجتماعی است، قرار بر این شد تا در ایام پر فیض و برکت رمضان، پخش این برنامه با عنوان "ماه ملاقات خدا" به زمان سحر که زمانی پر مخاطب است، منتقل شد.

وی اظهار داشت: چندی پیش و در هفته نکوداشت اصفهان مقبره صائب، شاعر نام آوازه قرن یازدهم توسط شهرداری اصفهان بازسازی و زیبا سازی شد و با هماهنگی و همراهی صدا و سیمای مرکز اصفهان قرار بر این شد تا این برنامه از ساعت 3 تا موقع اذان صبح از شبکه اصفهان روی آنتن برود.

نباتی نژاد ادامه داد: جای جای اصفهان مملو از آثار فاخر فرهنگی و تاریخی است که باید این آثار به خوبی به شهروندان معرفی گردد و با توجه به این که ویژه برنامه های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان، از برنامه های پرمخاطب است، قرار شد بخشی از برنامه های سحرگاهی ماه مبارک رمضان امسال از این مقبره و بخشی نیز از تخت فولاد اصفهان تهیه و تولید شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان همچنین افزود: علاوه بر برنامه های تولیدی صدا و سیما، فضا سازی های شهری ویژه ماه مبارک رمضان توسط ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان انجام گرفته که باعث شده اصفهان در این روزها حال و هوای معنوی به خود بگیرد.

نباتی نژاد در ادامه خاطرنشان ساخت: علاوه بر این موارد برنامه های فرهنگی و مذهبی متعددی توسط سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری و مناطق 15 گانه شهری برنامه ریزی شده و در طول این یک ماه انجام می گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار