کاراته کاران لنجانی عازم فرانسه شدند

لنجان_برداران باتوانی هم اکنون برای شرکت در مسابقات بین المللی کاراته فرانسه در این کشور به سر می‌برند و امید فراوانی است بار دیگر شاهد افتخار آفرینی این برداران ورزشکار برای میهن اسلامی و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در کشور فرانسه باشیم.

کاراته کاران لنجانی عازم فرانسه شدند


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، نام کاراته شهرستان لنجان، استان اصفهان و ایران اسلامی با نام سه برادری گره خورده که سال های متمادی است پا به پای یکدیگر مدال‌های کشوری و جهانی را از آن خود می‌کنند . برادر بزرگتر محمد باتوانی متولد سال ۱۳۶۰، کارشناس ارشد تربیت بدنی، کارشناس ارشد صنایع، مدرس دانشگاه و عضو شورای شهر زرین شهر، برادر دیگر محمدعلی باتوانی متولد سال ۱۳۶۲، ‌ کارشناس ارشد تربیت بدنی، فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه و برادر کوچکتر محمدرضا باتوانی متولد سال ۱۳۶۵، دکتری فیزیولوژی ورزش و مدیر فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است . و این سه بردار افسانه ای ورزش ایران هم اکنون برای شرکت در مسابقات بین المللی کاراته فرانسه در این کشور به سر می‌برند و امید فراوانی است بار دیگر شاهد افتخار آفرینی این برداران ورزشکار برای میهن اسلامی و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در کشور فرانسه باشیم.

در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها، برادران باتوانی (محمد، محمدرضا و محمدعلی) تیم کاتای ایران را تشکیل می‌دهند و علی کمالی و مهدی ملک محمدی نیز دیگر کاتاروی حاضر در این مسابقات هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار