محرومیت منطقه حاشیه نشین یحیی آباد از امکانات بهداشتی و آموزشی

فرماندار آران و بیدگل ب بیان اینکه منطقه حاشیه نشین یحیی آباد امکانات آموزشی و بهداشتی ندارد، گفت: حل این مشکل نیازمند همکاری همه دستگاه های اداری و دولتی است.

محرومیت  منطقه حاشیه نشین یحیی آباد از امکانات بهداشتی و آموزشی

مهر - فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه منطقه حاشیه نشین یحیی آباد امکانات آموزشی و بهداشتی ندارد، گفت: حل این مشکل نیازمند همکاری همه دستگاه های اداری و دولتی است.
ابوالفضل معینی نژاد در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: منطقه حاشیه نشین یحیی آباد با حدود سه هزار سکنه هنوز فاقد هر گونه امکانات آموزشی و بهداشتی است.
وی افزود: مردم محروم این منطقه نباید قربانی سیستم های پیچیده اداری برای حل مشکلات خود شوند پس لازم است دستگاه های دولتی برای حل مشکلات این منطقه و سایر مناطق شهرستان دیدی مسئولانه داشته باشند.
فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: با حل مشکلات مربوط به اختصاص زمین برای ساخت یک مکان آموزشی مناسب مشکل اولیه بسیاری از دانش آموزان این منطقه محروم هر چه زودتر حل شود.
وی گفت: با وجود حاشیه بودن منطقه یک خیر برای ساخت یک مکان آموزشی مجهز اعلام آمادگی کرده که در صورت اختصاص زمین قرار است این مکان ساخته شود.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: بسیاری از دانش آموزان این منطقه محروم به دلیل نبود هیچ امکانات آموزشی در منطقه مجبورند فاصله زیاد و پر مخاطره منزل تا مدرسه را هر روز طی کنند که این خود علاوه بر مشکلات خاص آموزشی آسیب های اجتماعی را نیز در پی دارد.
محمد معدندار تصریح کرد: با وجود هماهنگی قبلی در اختصاص زمین برای ساخت یک مکان آموزشی، ناهماهنگی دستگاه های مربوطه موجب توقف کار گودبرداری در منطقه یحیی آباد شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار