احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی و فضای سبز در خیابان گلستان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اعلام کرد: مجموعه پروژه فضای سبز، فرهنگی و ورزشی در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در خیابان گلستان نزدیک چهارراه هسا با تخصیص اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان در دست اجرا است.

احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی و فضای سبز در خیابان گلستان


علی اصغر شاطوری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه لکه های فضای سبز متعددی در طرح تفکیکی دیده شده بود، شهرداری تصمیم گرفت لکه ها را تجمیع و نسبت به احداث فضای سبزی بزرگ اقدام کند.

وی از احداث مجموعه فضای سبز، فرهنگی و ورزشی در خیابان گلستان سخن به میان آورد و ادامه داد: با توجه به تفکیکی های انجام شده، کاربری های ورزشی و فرهنگی مشخص و سال گذشته قراردادی با هزینه ای بیش از ۵ میلیارد تومان با پیمانکار منعقد شد و پیمانکار با تجهیز کارگاه، نسبت به احداث مجموعه آغاز بکار کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر فضای فرهنگی این مجموعه که حدود ۲۴۰۰ مترمربع زیربنا دارد و فضای ورزشی آن که با توجه به سالن های ورزشی متعدد ۲۵۰۰ مترمربع فضادارد، عملیات سفت کاری آن به اتمام رسیده و پیمانکار وارد مراحل نازک کاری این ۲ پروژه شده است.

وی ادامه داد: همزمان با این فضاها، مجموعه پارک ۱۷ هزار مترمربعی در حال احداث است که مجموعه بسیار زیبایی در این منطقه خواهد بود.

شاطوری اظهارکرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، امسال مراحل احداث این پروژه ها تکمیل می شود و تا قبل از پایان سال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار