حفاظت از خطوط گازرسانی اولویت مهم استان اصفهان است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گازرسانی در اصفهان به مرز صددرصد رسیده و اکنون حفاظت از تاسیسات و خطوط گازرسانی از اولویت های مهم این استان بشمار می رود.

حفاظت از خطوط گازرسانی اولویت مهم استان اصفهان است


به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدمصطفی علوی با اشاره به اجرای بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه گاز و نصب یک میلیون و ۲۲۰۰۰ انشعاب در سطح استان، بیان داشت: گازرسانی در استان اصفهان به مرز صددرصد رسیده و اینک حفاظت از تاسیسات و خطوط گازرسانی از اولویت های مهم این استان بشمار می رود.

وی با بیان اینکه سالانه ۸ درصد گاز مصرفی کشور معادل حدود ۲۰ میلیارد مترمکعب در سطح این استان مصرف می شود گفت: از ۱۰۷ شهر استان ۱۰۳ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

علوی با اشاره به اینکه استفاده از سیستم های نوین نرم افزاری در حفاظت کاتدی و مقیاس آن با طراحی عادی می تواند در بررسی تفاوت های پژوهشی و کاوشگری علمی منجر به صرفه جویی در هزینه های اقتصادی شود، گفت: با بررسی چال شها و راهکارهای جدید توسط کارشناسان مجرب شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران امیدواریم گام های بزرگی در این حوزه برداریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹ درصد از خانوارهای استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند، افزود: ۹۹.۶ درصد از خانوارهای شهری روزانه هر خانوار بطور متوسط ۶.۴ مترمکعب و ۹۵ درصد از خانوارهای روستایی روزانه ۶.۸ مترمکعب بطور متوسط گاز مصرف می کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار