جذب چند بازیکن خارجی با کیفیت در دستور کار گیتی‌پسند قرار دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: چند گزینه خارجی با کیفیت مدنظر داریم که تا قبل از آغاز مسابقات با توافقات لازم آن‌ها را به خدمت می‌گیریم.

جذب چند بازیکن خارجی با کیفیت در دستور کار گیتی‌پسند قرار دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر علی افضل را جایگزین رضا لک کرد تا این مربی اصفهانی بار دیگر سکان هدایت گیتی‌پسند اصفهان را در دست گیرد.
باشگاه گیتی‌پسند پس از تعویض سرمربی، با اکثر بازیکنان ملی‌پوش خود به توافق رسید و با به خدمت گرفتن چند بازیکن جوان دیگر تیم خود را برای مسابقات پیش‌رو در لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا تقویت کرد.
اردوی این تیم هم اکنون در شهرکرد در حال برگزاری است و بازیکنان گیتی‌پسند از لحاظ بدنی و از لحاظ فنی خود را آماده حضور در مسابقات پیش‌رو می‌کنند.
علی‌رضا افضل، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط این تیم در اردوی شهرکرد، اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات خود را جهت آمادگی برای مسابقات لیگ‌برتر و جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرده‌ایم و پس از گذراندن تمرینات آمادگی جسمانی، در حال حاضر وارد بخش تمرینات فنی شده‌ایم و به مرور زمان آن‌ها را در اردوی شهرکرد انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: از 6 تیر ماه وارد مسابقات لیگ‌برتر می‌شویم و در ادامه از 28 تیر وارد مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌شویم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره وضعیت آمادگی بایکنان این تیم، بیان کرد: بازیکنان هنوز به شرایط بدنی ایده‌آل نرسیده‌اند اما با تمرینات خاصی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم تا قبل از مسابقات لیگ آمادگی مطلوب خود را پیدا می‌کنند.
وی درباره ثباتی که از لحاظ بازیکنان در این تیم وجود دارد، گفت: خوشبختانه اسکلت تیمی خود را از فصل قبل حفظ کرده‌ایم و از بازیکنانی با تجربه، دونده و باهوشی در تیم خود بهره می‌بریم و با اضافه کردن چند بازیکن مستعد و جوان همکاری و همدلی بسیار خوبی بین بازیکنان ایجاد شده که امیدواریم این نکات مثبت در گیتی‌پسند ادامه‌دار باشد.
افضل درباره جذب بازیکن آزاد برای مسابقات آسیایی، خاطرنشان کرد: بازیکنان داخلی دیگری در نظر نداریم اما چند گزینه خارجی با کیفیت مدنظر داریم که تا قبل از آغاز مسابقات با توافقات لازم آن‌ها را به خدمت می‌گیریم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که چه شناختی از حریفان آسیایی دارید، اظهار داشت: هنوز شناخت کافی را از تیم‌های حاضر در مسابقات آسیایی نداریم اما با نزدیک شدن به مسابقات، فیلم بازی‌ حریفان خود را مشاهده می‌کنیم تا با سبک بازی آن‌ها آشنا شویم.
وی درباره آخرین شرایط مهدی جاوید و این که آیا در لیست گیتی‌پسند برای فصل آینده حضور دارد یا خیر، گفت: مهدی جاوید از گیتی‌پسند جدا شده و به عضویت تاسیسات دریایی تهران درآمده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار