آغاز اجرای غربی ترین میدان شهر نجف آباد

معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد گفت: به دنبال اتمام مراحل مطالعاتی، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرای میدان نجف اشرف در غربی ترین نقطه شهر با پیش بینی هزینه اجرایی 2میلیارد تومان آغاز شده است.

آغاز اجرای غربی ترین میدان شهر نجف آباد

اصفهان امروز-معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد گفت: به دنبال اتمام مراحل مطالعاتی، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرای میدان نجف اشرف در غربی ترین نقطه شهر با پیش بینی هزینه اجرایی 2میلیارد تومان آغاز شده که با توجه به ورود مسیرهای انحرافی به اجرای بِیس و آسفالت، به زودی شاهد انتقال بارترافیکی و آغاز مرحله ساخت میدان خواهیم بود.
مهندس مهدی فاضل افزود: با توجه به تفاهم نامه خواهر خواندگی بین شهرهای نجف آباد و نجف اشرف و در راستای ساماندهی ترافیکی ورودی غربی شهر، میدانی به ابعاد 80 در 200متر ساخته خواهد شد که این امر بخش قابل توجهی از مشکلات تردد در شهرک صنعتی پلیس راه و کارگاه های اطراف را برطرف خواهد کرد.
وی با اشاره به پیش بینی باند کندرو در این محدوده خاطر نشان کرد: المانی نیز با 14یال به نیت چهارده معصوم برای میدان طراحی شده که پس از تکمیل عملیات طراحی سازۀ آن، وارد مرحله برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار مجری پروژه خواهیم شد.
ساماندهی ورودی اصلی چهارمین منطقه
معاون فنی و عمرانی شهرداری اظهار داشت:با توجه به دیده شدن بودجه عملیات بهسازی محدودۀ بلوار جانبازان از میدان نجف اشرف تا گل ها، برای ساماندهی ترافیکی سه راهی ورودی منطقه چهار نیز طرح های پیشنهادی در دست مطالعه و بررسی قرار گرفته تا پس از برآورد ریالی پروژه و برگزاری مناقصه، امکان انتخاب پیمانکار به منظور عملیاتی کردن طرح مصوب فراهم شود.
وی تصریح کرد: در محدوده مذکور فعالیت هایی مانند اجرای جوی و جدول، رفوژ و پیاده روسازی پیش بینی شده است.
تکمیل آزادسازی برای راست گرد دانش
معاون فنی و عمرانی شهرداری در مورد اجرای راست گرد خیابان شریعتی به دانش یادآورشد:با همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش و شرکت تعاونی فرهنگیان، آزادسازی بخشی از ساختمان این شرکت به منظور اجرای راست گرد شروع شده بود که برخی مشکلات جزئی روند آن را برای چند روز متوقف کرد ولی در حال حاضر با توجه به رفع موارد مذکور، به زودی شاهد تکمیل عملیات آزادسازی و آغاز اجرای مسیر خواهیم بود.
مهدی فاضل با اعلام ادامۀ نهضت پیاده روسازی در سطح مناطق پنج گانه افزود: مناقصۀ پیاده روسازی خیابان منتظری جنوبی حدفاصل میدان امام خمینی تا بلوار بهارستان برگزار شده و پیمانکار منتخب منتظر تکمیل عملیات لوله گذاری فاضلاب در این محدوده است تا کار پیاده روسازی را شروع کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار