صادقی: تیم‌های لیگ برتری مردان در بخش بانوان باید تیمداری کنند

نایب رییس جدید بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به گزینه‌های مختلف برای هدایت تیم ملی بزرگسالان گفت: فرصت کافی برای صحبت با داورزنی برای وضعیت تیم ملی بزرگسالان و برنامه‌های بانوان نداشتیم.

صادقی: تیم‌های لیگ برتری مردان در بخش بانوان باید تیمداری کنند

فریبا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان با اشاره به وضعیت مایدا ماچیچ اظهار کرد: گزینه‌های مختلفی داریم، اگر قرار باشد از مایدا در تیم بزرگسالان استفاده کنیم گزینه‌های داخلی مناسب خوبی داریم، با توجه به فرصت کوتاهی که بود و مشغله کاری داورزنی نیاز به زمان بیشتری برای گفتگو با ایشان و تصمیم گیری در این زمینه داریم.
وی افزود: باید بر اساس برنامه و اهدافی که ترسیم کرده‌ایم وهمچنین بودجه ای که در اختیار داریم به انتخاب سرمربی برای تیم ملی و دیگر رده‌ها بپردازیم، سعی ما بر این است تا بهترین گزینه را با توجه به شرایط برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب کنیم و انتخاب مایدا نیز بستگی به نظر آقای داورزنی دارد.
وی در خصوص شروع اردوهای ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی قهرمانی جهان، گفت: بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با ریکاوری کوتاهی که خواهیم داشت از دو هفته دیگر تمرینات را آغاز می‌کنیم. در مورد تیم‌های پایه نیز زمان و امکانات لازم را در اختیار داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم تمرینات را هم شروع کنیم.
صادقی در مورد برنامه فدراسیون در ارتباط با افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: برای بالا بردن سطح کیفی و کمی مسابقات نیاز به افزایش تیم‌ها داریم البته به صورتی که در میانه راه از لیگ انصراف دهند، در نشستی که با آقای داورزنی خواهم داشت در نظر دارم پیشنهاد الزام تیمداری بانوان برای تیم‌هایی که در لیگ برتر مردان دارای نماینده هستند را بدهم. این مساله موجب می‌شود تیم‌هایی که توان مالی خوبی دارند در هر دو بخش بانوان وآقایان حضور داشته باشند.
کدخبرنگار:13042

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار