نظارت بر نظافت اتوبوس های درون شهری اصفهان روزانه انجام می شود

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: تعداد۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی فعال در شهر اصفهان تردد می کنند که روزانه نظارت بر نظافت داخل و بدنه بیرونی آنها از طریق بازرسان ناظر مستقر در نقاط مختلف شهر انجام می شود.

نظارت بر نظافت اتوبوس های درون شهری اصفهان روزانه انجام می شود


علیرضا آغاسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: البته پر واضح است که احتمال می رود درصد اندکی از ناوگان به دلایل مختلف ظاهر تمیزی نداشته باشند که به محض مشاهده مسئولان ذیربط پس از پایان ساعت کاری و در ایام غیر پیک برای نظافت اعزام می شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای نظافت اتوبوس ها برنامه مدونی تدوین شده است، گفت: کلیه اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان قبل از اینکه از توقفگاه یا دپوی اتوبوس رانی خارج شود، توسط تیم کنترل کیفیت بررسی و نظافت آنها نیز طبق چک لیست کنترل می شود تا اتوبوس ها به صورت تمیز در اختیار شهروندان قرار گیرند.

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به خاطر کاهش سفرهای درون شهری، وقت بیشتری برای نظافت اتوبوسها وجود دارد و نظافت ناوگان هم توسط رانندگان و هم افراد مسئول در این بخش انجام می شود.

وی در پاسخ به این نکته که بیشتر نارضایتی شهروندان از نظافت اتوبوس های بخشی خصوصی است، اظهارکرد: یکی از دلایل واگذاری بخشی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان به بخش خصوصی، افزایش کیفیت خدمات بوده و با توجه به اینکه یکی از آیتم های کیفیت خدمات که باعث جلب رضایت مسافران می شود نظافت اتوبوس ها است، در تمام قراردادهای بخش خصوصی بند مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی ابلاغ شده و آیتم نظافت باید حتماً رعایت شود.

آغاسی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده اتوبوس های کثیف مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۱۳۱ به مسئولان و بازرسان خط اطلاع دهند تا مراتب در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار