بازارهای کوثر کالاهای مورد نیاز مردم را بدون واسطه عرضه می کنند

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازارهای روز کوثر مایحتاج عمومی شهروندان را با کیفیت و قیمت مناسب، بدون واسطه و با نظارت در اختیار شهروندان قرار می دهد.

بازارهای کوثر کالاهای مورد نیاز مردم را بدون واسطه عرضه می کنند


اصغر کشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به عنوان متولی بازارهای روز کوثر سعی کرده از حداکثر ظرفیت خود برای جلب رضایت مشتریان استفاده کند.

وی یادآور شد: بازارهای روز کوثر از سال ۱۳۸۹ جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و به طور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شد و توانست همواره با موفقیت و تحصیل رضایت مردم همراه شود.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در طول سال های گذشته توانسته است با نظم بخشیدن به بازارهای روز، عرضه کالا به نرخ تضمین شده را گسترش دهد تا علاوه بر حفظ نظم عرضه و تقاضا، واژه مشتری مداری، حفظ حقوق مصرف کننده و حمایت از آن را جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه بازارهای روز کوثر زمینه ساز جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمت ها و حذف واسطه گری های غیر اصولی است، تصریح کرد: از طریق این بازارها مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار و سایر نیازهای ضروری مردم با کیفیت و قیمت مناسب، بدون واسطه و با نظارت در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

کشاورز راد تنوع کالا، کاهش قیمت، کاهش آلودگی هوا، حذف واسطه های غیرضروری، کمک در بهبود ترافیک شهری و کاهش سفرهای درون شهری و تثبیت قیمت کالا در مناطق مختلف شهری را از مزایای فروشگاه های کوثر شهرداری اصفهان برشمرد و افزود: به همین دلایل بازارهای کوثر با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است، به طوری که طبق نظرسنجی های انجام شده بیش از ۹۵ درصد شهروندان مراجعه کننده به بازارهای روز کوثر از نحوه خدمت رسانی و قیمت های کالاهای ارایه شده در این بازارها راضی بوده اند.

وی با اشاره به اینکه در هر بازار کوثر یک نفر نماینده مقیم و یک نفر دامپزشک مقیم طبق هماهنگی با اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای نظارت بر محصولات گوشتی و پروتئینی حضور دارند، ادامه داد: شماره تلفن ۳۲۶۸۴۴۰۸ جهت ارتباط بی واسطه شهروندان با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و به منظور ارایه پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: کلیه موارد مطرح شده با این شماره، بلافاصله پیگیری و نتیجه آن به اطلاع فرد تماس گیرنده می رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار