امیدوارم باشگاه با بازیکن خارجی به توافق برسد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قرار بود یک بازیکن خارجی در اختیار بگیریم که مذاکراتی نیز انجام شده و امیدوارم که مسئولان باشگاه بتوانند با این بازیکن به توافق برسند.

امیدوارم باشگاه با بازیکن خارجی به توافق برسد


علی افضل در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد اردوی تیم فوتسال گیتی‌پسند در شهرکرد اظهار کرد: از روز شنبه این اردو را در شهرکرد شروع کردیم و خوشبختانه تمام بچه‌ها را در اختیار داریم و تمریناتمان بسیار خوب در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: این اردو تا روز چهارشنبه ادامه پیدا خواهد کرد که امیدوارم تمریناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم را بتوانند به خوبی انجام بدهند و کسی هم مشکلی پیدا نکند که اول برای مسابقات لیگ برتر و سپس برای مسابقات آسیایی آمادگی لازم را به‌دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هیچ کدام از بازیکنان مصدوم نیستند و به خوبی به تمرین می پردازند و هفته آینده فشار تمرینات را کم می کنیم تا برای مسابقات لیگ برتر آماده بشویم.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی بیان کرد: قرار بود یک بازیکن خارجی در اختیار بگیریم که مذاکراتی نیز انجام شده و امیدوارم مسئولان باشگاه بتوانند با این بازیکن به توافق برسند.البته الان نمی‌توانم اسم این بازیکنان را بگویم.

افضل در پاسخ به این سوال که آیا با آمادگی کامل به مسابقات آسیایی می‌روید اظهار داشت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که بازیکنان به آمادگی لازم برسند و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را به خوبی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در اصفهان سالن ۲۵ آبان را برای تمرین انتخاب کردیم و احتمال دارد یکی از بازی‌های لیگ را در همین زمین برگزار کنیم و بخاطر اینکه به مسابقات آسیایی هم اعزام می‌شویم و سالن ۲۵ آبان شبیه به سالن مسابقات آسیایی است، بازیکنان می‌توانند با آمادگی بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار