طول پروژه آزادراه چهار خطه کنار گذرغربی اصفهان افزایش می‌یابد

تصویب هیات وزیران و با اجرای قطعه دوم آزاد راه کنارگذر غربی اصفهان حد فاصل میدان کرکوند تا تقاطع بزرگراه مبارکه – شهرضا و مبارکه - بروجن (سه راهی طالخونچه)، حدود ۱۵ کیلومتر به طول این آزاد راه افزوده شد.

طول پروژه آزادراه چهار خطه کنار گذرغربی اصفهان افزایش می‌یابد


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، با تصویب این طرح، طول پروژه مذکور از ۹۳ کیلومتر به ۱۰۸ کیلومتر افزایش پیدا می کند.
این آزادراه به عنوان بخش مهمی از شبکه شریانی شمال - جنوب کشور در کاهش بار ترافیک و آلودگی شهر اصفهان، انتقال سریع بار و مسافر و صرفه جویی در مصرف سوخت نقش بسزایی خواهد داشت.
همچنین هیات وزیران نحوه خرید تضمینی گندم برای سال ۱۳۹۶ را تعیین کرد. براین اساس، دولت مقرر کرد محصول گندم استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، اردبیل وزنجان در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالای ایران برای مصارف صنف و صنعت معامله شود.
دولت، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران را به عنوان بازارساز مکلف کرد حداکثر تا دو هفته پس از اولین عرضه هرمحموله گندم درتابلو بورس، درصورت عدم خرید ازسوی متقاضیان، نسبت به خرید آن اقدام کند.
کارخانجات آردسازی نیزموظفند در صورت خرید مستقیم ازکشاورزان، نسبت به پرداخت مرحله اول بهای گندم خریداری شده از طریق سامانه خرید تضمینی بانک کشاورزی اقدام کنند. مابه‌التفاوت قیمت پرداختی توسط کارخانجات آردسازی تا قیمت خرید تضمینی گندم از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار