التیام پس از فاجعه

مصادف با روزهایی که فوتبال ایران خود را برای صعود احتمالی به جام جهانی آماده می‌کند علیرغم شکست ناجور یکی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاهی هم وضعیت خیلی ناامیدکننده‌ای ندارد.

التیام پس از فاجعه

به گزارش ایمنا ، برای فوتبال ایران شاید هیچ اتفاقی مهم‌تر از صعود به جام جهانی نباشد. این اتفاق آنقدر برای ایرانی‌ها هیجان‌انگیز است که هنگام وقوع آن نه فقط فوتبال دوستان که سایر مردمی که میانه چندانی با فوتبال ندارند را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و از ته دل شادمان می‌کند. این اتفاق خوشایند ممکن است ۱۰ روز دیگر بیفتد البته تنها به شرطی که تیم ملی با برتری خانگی برابر ازبکستان صعود خود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را قطعی نماید.

درست ۲ هفته پیش از این جشن احتمالی یک شوک بزرگ به فوتبال ایران وارد آمد و آن شکست ناباورانه ۶ بر یک استقلال به العین بود که حکم یک آبروریزی را داشت. اما یک روز بعد صعود پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اندکی این زخم را التیام بخشید تا مصادف با روزهای خوش فوتبال ملی وضعیت فوتبال باشگاهی هم خیلی بد نباشد.

به این ترتیب، با وجود شکست سنگین نایب‌قهرمان لیگ به حریف اماراتی فوتبال ایران می‌تواند دست‌کم از این بابت خشنود باشد که پس از ۲ سال باز هم نماینده‌ای در جمع هشت تیم برتر آسیا دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار