برگزاری جشن گلریزان در گلپایگان

رییس زندان شهرستان گلپایگان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن گلریزان در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن گلریزان در گلپایگان

ایسنا-رییس زندان شهرستان گلپایگان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن گلریزان در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد.
غلامحسن حبیبی اظهار کرد:اکنون 16 نفر در گلپایگان محکوم جرائم غیر عمد هستند که 10 نفر آنها به خاطر چک و شش نفر نیز به دلیل مهریه و نفقه در زندان به سر می‌برند.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود 112 میلیون تومان، در سال 94 حدود 75 میلیون و در سال 93، 48 میلیون تومان در جشن گلریزان در گلپایگان جمع آوری شده است و اگر شاهد افزایش کمک‌های مردمی در طی سال‌های اخیر هستیم نشان از تلاش اصحاب رسانه در این راستا است.
رییس زندان شهرستان گلپایگان گفت: میزان کمک‌های نقدی و تعهدی خیرین در گلریزان سال 95، 113 میلیون و 630 هزار تومان بوده است که 88 میلیون و 174 هزار تومان آن تاکنون وصول شده است که با این مبلغ حدود 25 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند، هم‌چنین مبلغی که ستاد دیه کمک کرد حدودا 124 میلیون تومان بوده است.
حبیبی افزود: اکنون 16 نفر در گلپایگان محکوم به جرائم غیر عمد هستند که 10 نفر آنها به خاطر چک و شش نفر به دلیل مهریه و نفقه در زندان به سر می‌برند. مبلغ بدهی این افراد یک میلیارد و 212 میلیون و 100 هزار تومان است، اما تنها 9 نفر از این افراد واجد شایط کمک کردن هستند که مجموع بدهی آنها نیز معادل 303 میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه حدود 100 نفر از زندانیان گلپایگان روزانه مشغول به کار هستند، خاطر نشان کرد:طی قراردادی که در اردیبهشت ماه منعقد شده است روزانه 50 نفر به مزرعه گل محمدی جهت کار اعزام می شوند.در سال گذشته از طرف بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانیانحدود 110 میلیون تومان در قالب دستمزد و حقوق به زندانیان پرداخت شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار