برگزاری جشنواره مینی‌هندبال مدارس استان اصفهان

مسؤول انجمن هندبال مدارس استان اصفهان گفت: جشنواره مینی‌هندبال مدارس استان با عنوان جام جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی برگزار شد.

  • مجتبی میردامادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره مینی هندبال مدارس استان اصفهان با همکاری آموزش و پرورش و هیأت هندبال استان اصفهان از روز سه‌شنبه با حضور 8 تیم از سطح استان در سالن بهشتی ناحیه یک آموزش و پرورش آغاز شد.

وی افزود: این جشنواره روز پنج‌شنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای مدال و گواهی شرکت و هدایایی به رسم یادبود به تمام شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

مسؤول انجمن هندبال مدارس استان اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان داشت: شناسایی مستعدان رشته هندبال در دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی و ایجاد انگیزه هدف اصلی برگزاری این جشنواره است و مکمل طرح آموزش و تدریس هندبال در پایه سوم ابتدایی در مدارس استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این برنامه در سال‌های آتی در این رشته و سایر رشته‌های ورزشی ادامه و توسعه پیدا کند تا بتوان در استعدادیابی و پشتوانه‌سازی ورزش دانش‌آموزی گامی به جلو برداشت.

میردامادی متذکر شد: این جشنواره در بخش دختران نیز هفته گذشته به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر با حضور 9 تیم به انجام رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار