برگزاری ششمین دوره طرح قرآنی - فرهنگی "رمضان، بهار قرآن" در دانشگاه مبارکه

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اجرای ششمین دوره طرح قرآنی - فرهنگی « رمضان، بهار قرآن »، در کارگاهی با عنوان " تفسیر سوره حمد " در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه برگزار شد.

برگزاری ششمین دوره طرح قرآنی - فرهنگی "رمضان، بهار قرآن" در دانشگاه مبارکه

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، این طرح از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری دفتر توانمند سازی و آموزش های کاربردی واحد جهت کارکنان، اعضای هیات علمی و به مدت 16 ساعت، از هفتم الی 133 خرداد پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد که در پایان این دوره گواهینامه کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت : برنامه های معنوی و فرهنگی متنوعی توسط این معاونت ، برای بهره مندی بیشتر استادان، کارکنان و دانشجویان درماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.
علیرضاحاجی­کریمی اظهارداشت: برنامه­های متعدد این واحد امسال با تنوع بیشتر نسبت به سال گذشته و با کمیت وکیفیت بالاتری انجام خواهد شد.
مسئول ستاداقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه نیز با اشاره به برنامه های فرهنگی ماه رمضان این واحد گفت: واحد مبارکه فضای معنوی خوبی را در ماه مبارک رمضان در محیط دانشگاه برای دانشجویان، استادان و پرسنل فراهم کرده است.
حسن ابراهیمی افزود: برپایی نمازجماعت به امامت امام جمعه شهر طالخونچه و رییس دفترفرهنگ اسلامی، برگزاری جلسا ت جزء خوانی قرآن همه روزه و ادعیه روزانه این ماه، بیان احکام وتفسیر قرآن پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر، از مهمترین این برنامه هاست.
ابراهیمی برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد، مسابقه حفظ وترتیل قرآن و مسابقه حفظ سوره لقمان برنامه­های ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار