تعطیلی سینماها در روز 14 خرداد

مسؤولان امور سینمایی استان اصفهان از تعطیلی سینماهای اصفهان در نیمه خرداد خبر دادند.

تعطیلی سینماها در روز 14 خرداد

سید مصطفی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در رابطه با برنامه سینماها در روزهای 14 و 15 خرداد اظهار کرد: روز 14 خرداد به صورت کامل سینماهای حوزه هنری تعطیل بوده و در روز 15 خرداد از ساعت 18 که اولین سانس اکران فیلم است علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن فیلم به سینماها مراجعه کنند.

وی همچنین در مورد برنامه امروز سینماهای حوزه هنری افزود: سینما ساحل به اکران فیلم برادرم خسرو می‌پردازد، سینما فلسطین فیلم نهنگ عنبر 2 را در برنامه دارد، در سینما سپاهان نیز فیلم‌های «نهنگ عنبر 2» و «گشت 2» بر روی پرده است.

رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: پردیس سینمایی چهارباغ در سالن نقش‌جهان به اکران نهنگ عنبر 2 در سانس‌های 10:30 تا 23:59 می‌پردازد، در سالن چهل‌ستون فیلم «آشوب» در 8 سانس 10:15 تا 23:45 به نمایش در خواهد آمد، «ویلایی‌ها» در سالن چهارسوق اکران می‌شود که این فیلم سانس‌های 10:45 تا 22:45 را به خود اختصاص داده است، سالن شیخ بهایی نیز از سانس 11 تا 21 فیلم «دو عروس» و در سانس 23 فیلم نهنگ عنبر 2 بر روی پرده می‌رود.

رضا دهقان رئیس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: سینماهای اداره ارشاد نیز در روز چهاردهم خرداد ماه به صورت کامل تعطیل هستند و در روز 15 خرداد کار خود را از ساعت 18 آغاز می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار