هفتمین جشنواره قرآنی آسمانیها در تیران برگزار می شود

هفتمین جشنواره فرهنگی قرآنی "آسمانیها" در تیران همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

هفتمین جشنواره قرآنی آسمانیها در تیران برگزار می شود

صادق صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون ، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: محفل انس با قرآن کریم، جلسه آموزش مفاهیم قرآنی، طرح قرآنی ۱۴۵۱، طرح قرآنی ربیع القرآن و مسابقات قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان توسط سازمان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

وی افزود: هفتمین جشنواره فرهنگی قرآنی "آسمانیها" ویژه کودک و نوجوان در تیران همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود که کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان، کانون فرهنگی جوانان بهشت و کانون نسل جوان فردا در برگزاری این رخداد فرهنگی و قرآنی مشارکت دارند.

وی ایجاد شور و نشاط قرآنی، انتقال مفاهیم قرآنی و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در این عرصه را از مهمترین اهداف اجرای این جشنواره اعلام کرد و بیان داشت: این جشنواره در رشته های تئاتر و نمایش های قرآنی، حفظ و قرائت جز سی قرآن کریم، ارائه مقاله و انشا وارائه مطلب با موضوع توصیه های اخلاقی و اجتماعی قرآن برگزار می شود.

صالحی ادامه داد: این جشنواره فرصتی ارزشمند برای ایجاد یک فضای قرآنی در بین کودکان و نوجوانان است که هر ساله در ماه قرآن و معنویت برگزار می شود.

وی یادآورشد: آیین اختتامیه این جشنواره شنبه سوم تیرماه همراه با برگزری محفل انس با قرآن کریم در محل مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران برگزار می شود که علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه جشنواره واقع در کانون فرهنگی هنری مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار