فعلاً خبری از تمرینات سپاهان نیست/ هندبال مدیون رحیمی است

بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان گفت: تمرینات تیم سپاهان تا کنون شروع نشده و باشگاه برای فصل جدید با بازیکنان صحبتی نکرده است اما طبق گفته‌ پناهنده سرپرست تیم تمرینات بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

فعلاً خبری از تمرینات سپاهان نیست/ هندبال مدیون رحیمی است

علی مانیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم هندبال سپاهان برای حضور در لیگ امسال، اظهار کرد: لیگ امسال از سوم شهریورماه آغاز می‌شود اما هنوز خبری از باشگاه سپاهان و تمریناتش نیست.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان درگیر تیم فوتبال است و تا کنون با بازیکنان تیم هندبال برای بستن قرارداد صحبتی نشده اما در صحبت‌هایی که با اسماعیل پناهنده سرپرست تیم داشتم گفت قرار است تمرینات تیم بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

فصل گذشته لیگ برتر فرسایشی نبود

مانیان اضافه کرد: پناهنده سرپرست تیم هندبال سپاهان در مصاحبه‌های خود گفته بود که امسال قصد داریم تیم خیلی قوی برای کسب عنوان قهرمانی ببندیم اما در جریان نیستم که کدام بازیکنان قرار است از تیم جدا شوند و چه کسانی جذب شوند و هنوز چیزی مشخص نیست. فصل گذشته تیم خیلی خوبی داشتیم و همه بازیکنان خوب کار کردند.

وی گفت: سال گذشته لیگ خیلی خوب و منظمی داشتیم و فرسایشی نبود و تمام بازی‌ها بدون وقفه انجام گرفت. همچنین سطح همه تیم‌ها نزدیک به‌هم بود و تا روز آخر قهرمان مشخص نبود. همه بازی‌ها با تفاوت یک گل یا مساوی به پایان می‌رسید و تا دقایق آخر بازی برنده مشخص نبود.

با آمدن طاهری باشگاه سپاهان از تک قطبی بودن خارج شد

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: از زمانی که محسن طاهری مدیریت باشگاه سپاهان را برعهده گرفت همه چیز از نحوه پرداخت قرارداد بازیکنان تا تیمداری در رشته‌های مختلف عوض شد و نه تنها هندبالیست‌ها بلکه بازیکنان همه رشته‌ها از باشگاه سپاهان راضی بودند. تا الان هم ۷۰ درصد از قراردادها پرداخت شده است.

وی افزود: محسن طاهری آمد که باشگاه سپاهان را از تک قطبی بودن خارج کند. در دوره باقریان باشگاه سپاهان فقط فوتبال شده بود و خودش هم می‌گفت برای من فقط فوتبال مهم است اما طاهری هم به هندبال جان دوباره‌ای بخشید و هم به تیم‌های پایه فوتبال رسید؛ همچنین قرار است امسال چند رشته جدید را هم به رشته‌های فعلی اضافه کنند.

سپاهان عشق من است

مانیان تأکید کرد: تیم اول و آخرم سپاهان است و عشقم این است که برای سپاهان بازی کنم. قطعاً امسال هم در همین تیم می‌مانم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در اردوهای تیم ملی حضور دارم. اولین اردو در اردبیل برگزار شد و ۲۷ خردادماه نیز اردوی بعدی در تهران است. تیم ملی خود را برای شرکت در تورنمنت کره جنوبی که ۲۰ مردادماه با حضور تیم‌های اروپایی و آسیایی برگزار می‌شود آماده می‌کند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان عنوان کرد: سال گذشته در لیگ برتر با ناداوری سوم شدیم و با وجود اینکه طاهری هم به آسیا و هم به فدراسیون هندبال شکایت کرد اما نتیجه اعتراض مان‌ مشخص نشد. داوران گل سالم ما را در بازی مقابل مرودشت مردود اعلام کردند وگرنه ما برای قهرمانی رفته بودیم.

وی اضافه کرد: قانوناً می‌توانستند نتیجه را عوض کنند گرچه همه چیز به‌هم می‌ریخت اما نخواستند. مدیریت قبلی فدراسیون هندبال اصلاً هیچ اهمیتی به این مسئله نداد.

مانیان در مورد حضور علیرضا رحیمی در رأس فدراسیون هندبال، تصریح کرد: زمانی که رحیمی مسئولیت فدراسیون هندبال را برعهده گرفت فدراسیون بدهی‌های زیادی داشت تا جایی‌که قرار بود هندبال را تعلیق کنند اما رحیمی آشنایان بزرگی در فدراسیون آسیایی، هندبال و در کل در ورزش دارد و اسم شناخته شده‌ای است و با صحبت‌هایی که انجام داد برخی جریمه‌ها را بخشیدند و قسمتی از آن‌ها را هم قرار شد به‌صورت اقساطی پرداخت شود.

نمی‌دانم بعضی افراد در هندبال چه می‌خواهند که جو هندبال را به‌هم می‌ریزند

مانیان در مورد شکایت‌ برخی پیشکسوتان از عملکرد علیرضا رحیمی در مدت زمانی که در رأس فدراسیون قرار گرفته، اذعان کرد: واقعاً نمی‌دانم بعضی افراد در هندبال چه می‌خواهند. اصلاً کجای هندبال بودند که در فضاهای مجازی در مورد هندبال قضاوت می‌کنند. ۲ ماه بیشتر نیست که رحیمی بر سر کار آمده که این افراد دوباره شروع کردند که جو هندبال را به‌هم بریزند.

هندبال هر چه دارد مدیون علیرضا رحیمی است

وی ادامه داد: هندبال ما هر چه که دارد مدیون علیرضا رحیمی است. سالن فدراسیون هندبال مجموعه انقلاب تهران، مقام‌هایی که هندبال به دست آورده، بازیکنان و لژیونرهایی از جمله براداران استکی، موسوی، جمالی همه از دوران رحیمی هستند و هرچه داریم از او داریم و اگر رحیمی نبود هیچ کدام از آن‌ها هم وجود نداشت.

مانیان خاطرنشان کرد: رحیمی در تلاش است شرایطی فراهم کند تا تیم‌های قوی در لیگ امسال شرکت کنند و اسپانسر جذب کند تا هندبال جان تازه‌ای بگیرد. با باشگاه ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد نیز برای حضور در لیگ امسال مذاکراتی انجام داده تا امسال لیگ پویایی داشته باشیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: نه اینکه من بخواهم از علیرضا رحیمی تعریف کنم بلکه رحیمی کارنامه مشخصی دارد و همه او را می‌شناسند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای هندبال کشورمان بیفتد. از همه هم خواستیم جو هندبال را به هم نریزند و دست به دست هم دهند تا حداقل امسال جهانی شویم.

مانیان تأکید کرد: امیدواریم همه دست به دست هم دهند تا هندبال کشورمان موفق شود. شخص مهم نیست بلکه هندبال مهم است. رحیمی باشد یا هر فرد دیگری باید همه کمک کنند تا هندبال به روزهای خوب خود برگردد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار