«پسر» به نگارستان امام خمینی می آید

فیلم سینمایی «پسر» ساختۀ ژان پیر و لوک داردن، سه شنبه ۱۶ خرداد ماه در نگارستان امام خمینی (ره) اکران و نقد و بررسی می شود.

«پسر» به نگارستان امام خمینی می آید

به گزارش ایمنا ، «عصرهای سینما» برنامه ای است که با همکاری دفتر تخصصی سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان بر پا می شود تا در ماه مبارک رمضان هر روز یکی از فیلم های منتخب جهان را اکران و نقد و بررسی کند.

این برنامه که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، موقتا تعطیل بود از ۱۶ خرداد ماه، برنامۀ پخش فیلم خود را از با فیلمی از برادران داردن از سر می گیرد.

برنامۀ «عصرهای سینما» در روز سه شنبه، به اکران فیلم «پسر» ( Le Fils) محصول مشترک کشورهای بلژیک و فرانسه، ساخته شده در سال ۲۰۰۲، اختصاص دارد.

گفتنی است، جلسۀ نقد و بررسی این فیلم با حضور احمد رضا سیستان، بعد از اکران فیلم برگزار می شود و این کارشناس موضوع «سیر تحول شخصیت در سینمای برادران داردن» را بررسی می کند.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند ۱۶ خرداد ماه، رأس ساعت ۱۷ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند. /


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار