اشتغال زایی مصداق بارز خدمت به خلق است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه گفت: اشتغال زایی مصداق بارز خدمت به خلق است که در شرایط حاضر جایگاه و ارزش خاصی دارد.

اشتغال زایی مصداق بارز خدمت به خلق است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین علی محرابی، در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان های استان اصفهان با اشاره به اینکه عدم اشتغال در برخی مواقع منجر به وقوع جرم شده، اظهارکرد: ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار فرصت را برای ارتکاب جرم از بین می برد.
وی افزود: اشتغال زایی مصداق بارز خدمت به خلق است که در شرایط حاضر جایگاه و ارزش خاصی دارد که خیرین برای ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار به عرصه وارد شوند و سرمایه های خود را در این عرصه وارد کرده و بستر را برای کارهای خیر دیگر از جمله ازدواج نیز فراهم سازند.
حجت الاسلام محرابی با اشاره به اینکه برخی از زندانیان در زندان ها مهارت انجام کار ندارند و پس از آزادی از زندان بیکار بوده و به صحنه های آسیب های اجتماعی بعضا وارد می شوند، گفت: در این راتا امر مهارت آموزی در زندان های استان اصفهان انجام می شود که این کار علاوه بر اینکه فرصت شغلی برای زندانیان برای پرداخت هزینه های بدهی خود را فراهم می سازد، زمینه اشتغال پس از آزادی را نیز مهیا می کند.
وی با اشاره اینکه مهارت آموزی در زندان ها انجام می شود، اضافه کرد: فعالیت مهارت آموزی با همکاری فنی و حرفه ای در زندان شهرستان مبارکه پیش بینی شده که بزودی شاهد انجام فعالیت هایی در این عرصه برای زندانیان خواهیم بود.
دادستان عمومی و انقلاب مبارکه با اشاره به نقش کار خیر برای سعادت دنیا و آخرت انسان گفت: هر کار خیری که با نیت خالصانه و برای رضای خداوند توسط مردم و انسان ها انجام شود در دفتر اعمال ثبت می شود و مایه خیر و برکت برای خیرین خواهد بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار