۷۴ زندانی جرائم مالی غیر عمد در اصفهان با کمک خیران آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: با کمک خیران استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۷۴ زندانی جرائم مالی غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند.

۷۴ زندانی جرائم مالی غیر عمد در اصفهان با کمک خیران آزاد می‌شوند

ایرج نحوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: خیران استان اصفهان تا کنون 7 میلیارد و 662 میلیون و 250 هزار ریال برای آزادی این زندانیان کمک کرده‌اند.
وی افزود: کل بدهی این 74 نفر، 25 میلیارد و 299میلیون و 550 هزار ریال است که از طریق خیران پرداخت شده و به زودی آزاد می‌شوند.
مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان در ادامه با اشاره به جشن گلریزان برای زندان جرائم مالی غیرعمد خاطرنشان کرد: امشب جشن گلریزان در هتل آسمان اصفهان برای آزادی این زندانیان با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: جشن گلریزان در شب‌های گذشته در شهرستان‌های لنجان و نایین برگزار شد و با کمک خیران تعدادی از زندانیان آزاد شدند.
نحوی بیان کرد: هفدهم خرداد نیز جشن گلریزان در شهرستان کاشان و هجدهم خرداد این جشن در شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف‌آباد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تا پایان آن هر شب در برنامه "یک شهر ضیافت" با کمک خیران و حضور هنرمندان ملی به موضوع آزادی زندانیان می‌پردازیم، گفت: در برنامه "یک شهر ضیافت" که با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان هر شب در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود به موضوع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می‌پردازیم و هر شب تعدادی از زندانیان با توجه به کمک خیران و پس از انجام اقدامات لازم از زندان آزاد می‌شوند.
برنامه "یک شهر ضیافت" به صورت زنده با همکاری دستگاه‌های مختلف شامل دادگستری کل استان، دادستانی، اداره کل زندان‌ها و با همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند می‌پردازد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار