تایید عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند

تایید عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.
منصور مومنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح‌کرد: پروژه استانداردسازی فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.
مومنی بیان کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار