شهرضا جزو 20 شهر برتر در حوزه کتاب‌خوانی است

شهردار شهرضا گفت: تبدیل کتاب‌خوانی به یک فرهنگ نیازمند عزم جدی و همکاری و هماهنگی همه ادارات و نهادهای مسئول در بخش‌های مختلف است.

شهرضا جزو 20 شهر برتر در حوزه کتاب‌خوانی است

ایمنا- شهردار شهرضا گفت: تبدیل کتاب‌خوانی به یک فرهنگ نیازمند عزم جدی و همکاری و هماهنگی همه ادارات و نهادهای مسئول در بخش‌های مختلف است.

رحیم جافری در جلسه نشست هم‌اندیشی طرح باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان این شهرستان، عنوان کرد: باید اقدامات زیربنایی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه انجام شود.

وی اظهار کرد: ترویج کتاب‌خوانی به‌عنوان یک فرهنگ غالب در جامعه نیازمند عزم جدی همه بخش‌های دولتی و غیردولتی است و تا زمانی که این هماهنگی عمومی وجود نداشته باشد، نمی‌توان انتظار داشته باشیم که اقدام قابل‌توجهی انجام شود.

شهردار شهرضا با اشاره به انتخاب شهرضا به‌عنوان ۲۰ شهر برتر در حوزه کتاب‌خوانی، اظهار کرد: این عنوان مرهون تلاش دلسوزان فرهنگی شهر است که در سالهای آینده ثمرات و نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت.

جافری اضافه کرد: طرح‌هایی همچون انتخاب شهر ملی کتاب درواقع بهانه‌ای برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه است و شهرضا به‌واسطه قدمت دیرینه و فرهنگ غنی می‌تواند در این زمینه طرح‌های خوبی ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب در حقیقت بیمه‌نامه‌ای است که جامعه را در برابر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند به همین منظور تلاش در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی درواقع تلاشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتلای فرهنگ عمومی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار