اقتصاد صنایع دستی در اصفهان عملا فلج شده است

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: متاسفانه به دلیل عدم خدمات‌دهی به گردشگران داخلی و خارجی در محیط‌های توریستی اقتصاد در میدان امام(ره) در حوزه صنایع دستی فلج شده است.

اقتصاد صنایع دستی در اصفهان عملا فلج شده است

عباس شیردل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون وضعیت فروش صنایع دستی اظهار داشت: وضعیت فروش صنایع دستی تغییری نسبت به گذشته نداشته و همچنان فروشگاه‌های عرضه‌‌کننده صنایع دستی در رکود به سر می‌برند.
وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم خدمات‌دهی به گردشگران داخلی و خارجی در محیط‌های توریستی اقتصاد در میدان امام(ره) در حوزه صنایع دستی عملاً فلج شده و شرایط نسبت به گذشته بدتر شده است.
رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان پیرامون ساماندهی فروشگاه‌های میدان امام(ره) گفت: بر اساس مصوبه‌ای از سوی میراث فرهنگی مقرر شد که فروشگاه‌هایی که در حوزه غیر از صنایع دستی و سوغات اصفهان در محوطه‌های تاریخی از جمله میدان امام(ره) فعالیت می‌کنند، جمع‌آوری و تغییر کاربری بدهند.
وی گفت: تاکنون بیش از 10 کافی‌شاپ و رستوران به ظرفیت فروشگاه‌های میدان امام اضافه شده است اما به دلیل ماه مبارک رمضان در حال حاضر هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران خارجی و داخلی ارائه نمی‌کند که البته این مسئله مشکلاتی را برای گردشگران ایجاد کرده است.
شیردل پیرامون برنامه‌های اتحادیه در روز جهانی صنایع دستی در اصفهان گفت: با توجه به تقارن روز جهانی صنایع دستی با ماه مبارک رمضان، اتحادیه ویژه برنامه این روز را به بعد از ماه رمضان موکول کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار