مسئولان دقت کنند گفتارشان گفتمانشان بر خلاف بیانات رهبری نباشد

امام جمعه باغبادران گفت: مسئولان دقت کنند گفتارشان گفتمانشان بر خلاف بیانات رهبری نباشد .

مسئولان دقت کنند گفتارشان گفتمانشان بر خلاف بیانات رهبری نباشد

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران با تبریک ولادت کریمه اهل بیت امام حسن علیهم السلام اظهار کرد: توجه به ابعاد شخصیتی امام حسن علیهم السلام در جامعه امروز امری ضروری به شمار می آید چراکه در بعد عبادی حضرت ۲۰ بار پیاده به حج رفته و در نماز ایشان ان قدر خاشع بودند که بند بند وجود این امام همام در محضر خدا در نماز می لرزید.

وی با اشاره به اینکه امام حسن علیهم السلام از همان دوران کودکی به امام ایثار و اسوه، جود و بخشش و الگوی کرامت و بزرگواری معروف و مشهور بودند، افزود: جود وبخشش و کرم امام حسن علیهم السلام ستودنی بود و ایشان دو مرحله تمام اموال و سه مرحله نیمی از از اموال خود را در راه خدا به مستمندان دادند تا الگویی عملی برای همه پیروان خود در رفع نیاز های مادی مردم باشند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: بردباری و صبر امام حسن علیهم السلام در برابر اذیت وازارها مخصوصا در زمان صلح معاویه و کج فهمی بعضی شیعیان و یاران از فلسفه صلح یکی دیگر از مسائلی است که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

امام حسن(ع)،امام ایثار و اسوه، جود و بخشش و الگوی کرامت و بزرگواری

وی ادامه داد: تواضع ایشان در مقابل مردم مخصوصا مستمندان ستودنی بود و ایشان با مستمندان نشست و برخاست می کردند و همواره مبارزه با روحیه اشرافی گری را سرلوحه امور خود قرار می دادند.

فرهنگ در ادامه با اشاره به بعد سیاسی شخصیت امام حسن علیهم السلام اضافه کرد: ایشان همواره در مقابل غاصبان ولایت ایستادگی کرده و با شرکت در جنگهای متعدد از جمله جنگ صفین و فراخوان فرمانده ها ن خود برای مبارزه با معاویه قبل از صلح تحمیلی به معنای بی تفاوت نبودن حضرت نسبت به اتفاقات زمان خود بود.

وی عنوان کرد: باید در کنار همه ابعاد شخصیتی امام حسن علیهم السلام بعد سیاسی را در نظر گرفت تا جواب بعضی از افراد که در برابر مبارزه با استکبار توجیه می اورند را گرفت.

امام جمعه باغبادران بیان کرد: تاریخ نمونه های فراوانی از این ایثارها را به ثبت رسانده که بیان هر یک سند افتخاری برای آن امام هدایت می باشد، اما باید توجه داشت که عطاها و بخششهای امام حسن علیهم السلام بی هدف و آن حضرت بدنبال هر کمکی آموزه جدیدی را به نمایش می گذاشت تا درسی برای آیندگان ترسیم کرده باشد. وی خاطرنشان کرد: مروری بر این آموزه ها برای همه ما فواید زیادی دربرخواهد داشت و همه باهم باید در جامعه مخصوصا در این ایام فشاری را از دوش قشر مستضعف برداریم.

روحیه انقلابی پادزهر خوی سلطه گری آمریکا

فرهنگ اذعان کرد: دو دیدار مهم و اثر گذار رهبر انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) با مردم در مرقد امام خمینی(ره) و دانشجویان باید همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی روحیه انقلابی را پادزهر خوی سلطه گری آمریکا دانست و تاکید کرد: نکته نخست درس بزرگ امام انتقال روحیه انقلابی گری و سازش نکردن با مستکبران بود لذا باید گفت انقلابی گری یعنی مسئولان کشور هدفشان را راضی کردن استکبار و قدرت های زور گو قرار ندهند بلکه مردم را راضی نگه دارند و از نیروهای داخلی استفاده کنند

امام جمعه باغبادران با اشاره به اینکه انقلابی گری بر خلاف عقلانیت نیست بلکه انقلابی گری همان عقلانیت است، گفت: کلام رهبر انقلاب که فرمودند بعضی عقلانیت را در این میدانند که چاش با قدرتها هزینه دارد ولی غافل از این هستند که سازش هم هزینه دارد بلکه هزینه های بیشتر از چالش نمونه ان عربستان که بخاطر سازش نیمی از اموالش را در سازش با امریکا هزینه کرد.

وی متذکر شد: مسئولان کشور مخصوصا دولت محترم به هوش باشد چراکه تعامل با غرب چیزی به غیر از تحمیل هزینه های جبران ناپذیر در بر ندارد و چالش اگر عقلایی باشد می شود مدافعان حرم، می شود پیروزی در سوریه و مقابله با ترقه بازی دشمن در تهران و بدون هیچ رودر باستی با جبهه کفر است.

تروریست های بزدل توان مقابله رودر رو با نیروی امنیتی ایران را ندارند

فرهنگ تصریح کرد: بررسی چالش های دهه شصت محصول جنایات منافقان در کشور بود و در دهه شصت شاهد از بین بردن ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم کشور که در بین انان بهشتی ها مطهری ها بودند نشان می دهد که حضرت اقا جواب بی انصافی های تبلیغات انتخاباتی بعضی مسئولان را که برای رای جمع کردن حاضر شدند جای شهید و جلاد را عوض کنند دادند.

وی با اشاره به اینکه تروریست های بزدل توان مقابله رودر رو با نیروی امنیتی ایران را ندارند، ادامه داد: اگر دقت کنیم امروز حادثه تروریستی در تهران نیز به همه فهماند که نباید جای شهید و جلاد عوض شود بلکه باید قدر نیروهای ولائی و انقلابی مخصوصا سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و امنیتی کشور را دانست.

امام جمعه باغبادران اضافه کرد: حادثه توریستی داعش در تهران به همه فهماند که سایه جنگ را فقط و فقط هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی کشور سپاه، بسیج و بدنه انقلابی و نیروی انتظامی کم کردند نه دولتها.

وی در ادامه با ننگین خواندن سند ۲۰۳۰ گفت: سند ۲۰۳۰ باید در این کشور باطل شود و دولت با توجه به صحبت های صریح رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان دیگر هیج توجیهی بر ادامه اجرائی کردن این سند ندارد.

مسئولان دقت کنند گفتارشان گفتمانشان بر خلاف بیانات رهبری نباشد

فرهنگ افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اینجا جمهوری اسلامی است و گر هم هیچ بندی از سند۲۰۳۰ مخالف با دین نباشد که هست باید این سند باطل شود چرا که دشمن در سدد نفوذ است لذا اقایانی که گفتید گزارش غلط به رهبر ی دادند از این حرفتان توبه کنید که رهبری فرمودند برداشتتان را درست کنید به ما گزارش غلط ندادند درست است.

وی تاکید کرد: مسئولان دقت کنند گفتارشان گفتمانشان بر خلاف بیانات رهبری نباشد که ضرر می کنند.

امام جمعه باغبادارن در پایان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در خصوص ارمانها و ارزشها از مسئولان مطالبه جدی داشته باشیم و حضور در پای صندوقها یک نعمت است نباید جلوی حضور مردم در صدوقها را گرفت بلکه باید تلاش کرد نتیجه مطلوب را بدست اوریم واگر در مطعی نتیجه مطلوب بدست نیامد نیروهای انقلابی نگران نباشند باید مطالبه گری از مسئولان ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار