ورزش ما نیازمند فکر است/ بهترین کمک به انجمن پیشکسوتان ورزش حمایت از آن است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: اصلی‌ترین کمک به انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان حمایت از این انجمن است و استانداری اصفهان هر کمکی در این زمینه از دستش برآید دریغ نمی‌کند.

ورزش ما نیازمند فکر است/ بهترین کمک به انجمن پیشکسوتان ورزش حمایت از آن است

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی در آیین گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان اظهار کرد: خوشحالم امروز برای پیشکسوتان اقدام اساسی صورت گرفت که خیلی زودتر باید انجام می‌شد.

وی ادامه داد: انجمن پیشکسوتان ورزش می‌تواند اتاق فکری باشد تا بسیاری از اندیشه‌ها، تفکرات، دانش‌ ‌ ها و روش‌های ارزشمندی که کم کم در حال فراموشی هستند با این اقدام ماندگار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: این انجمن به باروری و تبلور اندیشه‌ها و محقق شدن آن در مجموعه ورزش کمک می‌کند.

سیستانی بیان کرد: امیدوارم شرایط برای بروز تحولی اساسی ایجاد شود چراکه ورزش ما نیازمند فکر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان افزود: امیدوارم چراغ انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان همیشه روشن بماند و به مشعل فروزانی تبدیل شود تا نور آن تمام کشور را روشن کند.

وی اضافه کرد: استانداری اصفهان نیز هر کاری از دستش برآید برای کمک به انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان انجام می‌دهد. بهترین و اصلی‌ترین کمک به این انجمن، حمایت از آن است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار