زیرساخت های لازم برای پژوهش درکتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان وجود دارد

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان از وجود زیرساخت های لازم برای انجام تحقیق و پژوهش دانشجویان و محققان در این کتابخانه خبر داد.

زیرساخت های لازم برای پژوهش درکتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان وجود دارد

حمیدرضا میرپویا در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در حال حاضر با توجه به اینکه در اطراف کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان کتابخانه های عمومی برای مطالعه شهروندان وجود دارد، این کتابخانه سالن اختصاصی مطالعه ندارد.

وی یادآور شد: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان زیرساخت های لازم برای انجام تحقیق و مباحث دانشجویی از جمله کتابخانه دیجیتال و مرجع را فراهم کرده است.

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: محققان، دانش پژوهان و افرادی که نیاز به منابع مرجع برای پایان نامه دارند می توانند به بخش مرجع این کتابخانه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تا یک ماه پیش امکان وای. فای نیز در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان فراهم بود، گفت: در حال حاضر این امکان در کتابخانه وجود ندارد.

میرپویا تاکید کرد:کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان سعی دارد با توسعه فعالیت بخش های موجود و گسترش خدمات خود، همگام با آخرین پیشرفت ها و دستاوردها در زمینه خدمات کتابخانه ­ای و فناوری اطلاعات، بیش از پیش در خدمت به شهروندان، مراجعان و علاقه مندان به کتاب و اطلاعات باشد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار