آیا این مدافع سپاهانی شده است؟

مدیرعامل سایپا مدعی شده که باشگاه تهرانی مذاکره با مدافع موردنظر سپاهان را به دلیل ادعای این بازیکن مبنی بر امضای قرارداد با باشگاه اصفهانی متوقف کرده است.

آیا این مدافع سپاهانی شده است؟

به گزارش ایمنا، داستان جذب احتمالی محمد دانشگر توسط سپاهان به یکی از پرونده‌های عجیب نقل و انتقالاتی باشگاه اصفهانی بدل شده است. از یک سو، علاقه به جذب این مدافع میانی به این خاطر کمی عجیب است که سپاهان در نقل و انتقالات اخیر ۲ دفاع وسط جدید به خدمت گرفته و ۲ بازیکن نیز از قبل در این پُست در اختیار دارد. از سوی دیگر، ظاهراً سپاهان تنها باشگاه خواهان دانشگر نیست بلکه این مدافع ۲۳ ساله یکی از چندین بازیکن فصل گذشته نفت تهران است که مورد توجه سرمربی سابقش قرار دارد و به خواست علی دایی سایپا نیز به او پیشنهاد همکاری داده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به علاقه توأمان ۲ باشگاه اصفهانی و تهرانی به جذب دانشگر مدعی شده است که سایپا پس از اعلام این بازیکن مبنی بر امضای قرارداد با سپاهان مذاکره با او را در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات متوقف کرده است. این در حالی است که اگر سپاهان با دانشگر قرارداد بسته بود قاعدتاً باید این موضوع را رسماً اعلام می‌نمود اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

رضا درویش در ادامه ادعای عجیب‌تری هم مطرح کرده است و آن اینکه در نقل و انتقالات اخیر ۱۰، ۱۲ بازیکن در مذاکره با سایپا اعلام کرده‌اند که با سپاهان قرارداد بسته‌اند!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار