کارگاه نگارش القاب و نام مبارک حضرت علی(ع) باحضور اساتید برجسته گرافیک

خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمومنین ، کارگاه یک‌روزه نگارش القاب و نام مبارک حضرت علی (ع) را برگزار می‌کند.

کارگاه نگارش القاب و نام مبارک حضرت علی(ع) باحضور اساتید برجسته گرافیک

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این برنامه از ساعت 15 الی 20 دوشنبه 22 خردادماه با حضور اساتید رشته گرافیک و خط و همچنین دانشجویان و طراحان گرافیک در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

امیرمسعود حلاج مدیر خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان ضمن بیان این خبر گفت: در این کارگاه یک روزه ، دانشجویان و اساتید برتر رشته گرافیک آثاری با نام حضرت علی (ع) را خلق می‌کنند .

وی افزود: چنانچه آثار خلق شده که در زمینه گرافیک و خط ایجاد می‌شوند تکمیل نشد، هنرجویان می‌توانند طی زمان مشخص شده آثار را تکمیل و به خانه گرافیک حوزه هنری تحویل نمایند.

وی همچنین از رونمایی کتاب "بازخوانی عرفانی مبانی هنرهای تجسمی " اثر رسول کمالی که یکی از انتشارات سوره مهر است در این کارگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب که توسط سوره مهر(انتشارات حوزۀ هنری) در خردادماه 1396 در 2500 نسخه و در 448 صفحه به صورت چهار رنگ منتشر شده است در این کارگاه با حضور برخی از اساتید رشته گرافیک و هنرهای تجسمی رونمایی می‌شود./

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار