از اهتزاز پرچم ایران و طنین سرود ملی احساس غرور کردم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: لحظه‌ای که پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزاز درمی‌آید و سرود ملی در سالن نواخته می‌شود، آدم احساس غرور می‌کند.

از اهتزاز پرچم ایران و طنین سرود ملی احساس غرور کردم

یلدا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا که تنها در رده سنی نونهالان و به میزبانی ویتنام برگزار شد توانستم در بخش بانوان مدال طلا را از آن خود کنم.

وی که به تازگی از رقابت‌ها بازگشته، افزود: در بخش کیوروگی با حریفان مبارزه کردم که در مسابقه اول رودرروی حریفی از چین‌تایپه به پیروزی رسیدم، در بازی دوم تکواندوکار قزاقستانی را شکست دادم و در سومین دیدار مقابل بازیکنی از کشور میزبان یعنی ویتنام برنده شدم و نهایتاً عنوان نخست و مدال طلا را کسب کردم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندوی بانوان خاطرنشان کرد: با اینکه نخستین تجربه‌ام بود خیلی خوب نتیجه گرفتم؛ حس خوبی است چون 8 سال تلاش کردم که چنین روزی را ببینم؛ وقتی توانستم بین 16 کشور بر سکوی اول بایستم، پرچم کشورم را بالا ببرم و دل مردم ایران را شاد کنم یک دنیا برایم ارزش دارد.

وی ادامه داد: درست لحظه‌ای که پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزاز درمی‌آید و سرود ملی در سالن طنین‌انداز می‌شود، آدم احساس غرور می‌کند به خصوص اینکه انسان با تلاش به چنین مقامی رسیده باشد و بداند که این زحمت‌ها بی‌نتیجه نبوده است.

رنجبر عنوان کرد: با توجه به اینکه المپیک نوجوانان (2018 میلادی) و المپیک‌های بعدی را در پیش داریم، تلاش می‌کنم مدال طلای المپیک را به دست بیاورم و هر آنچه که تجربه کرده‌ام را به آیندگان انتقال دهم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار