برپایی کارگاه‌ فیلم‌نامه نویسی، کارگردانی و پویانمایی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک ‌اصفهان‌

دبیر کمیته سینمائی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت: از دهم تا چهاردهم تیرماه، ۲ روز کارگاه فیلم‌نامه نویسی و ۳ روز کارگاه کارگردانی در حاشیه جشنواره فیلم کودک اصفهان برگزار می‌شود.

محمد طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری کارگاه‌ فیلم‌نامه نویسی، کارگردانی و پویانمایی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان اظهار داشت: بعد از هماهنگی‌های نهایی، مدرسان و اساتید این کارگاه‌ها اعلام می‌شود و به احتمال مکان برگزاری آن در پردیس سینمائی چهارباغ است.
وی بیان کرد: امسال امکان اطلاع از تمامی برنامه‌های متنوع سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از طریق عضویت در ربات تلگرامی باشگاه مخاطبان جشنواره برای علاقه‌مندان فراهم شده است و افرادی که عضویت‌های زیادی را به این ربات معرفی کنند می‌توانند بلیت‌های رایگان و یا تخفیف‌دار جشنواره را کسب کنند.
دبیر کمیته سینمائی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان با اشاره به داوران کودک و نوجوان این جشنواره گفت: در فراخوانی که داده شد تعدادزیادی از علاقه‌مندان برای داوری ثبت نام کرده‌اند که از داوران مصاحبه کتبی و شفاهی صورت می‌گیرد و از بین آن‌ها 30 کودک و 30 نوجوان برای داوری جشنواره انتخاب می‌شوند.
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم اصفهان را در آینده نه چندان دور به عنوان قطب سینمای کودک و نوجوان در ایران مطرح کنیم؛ تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با عزم جدی بتوانیم اصفهان را به جایگاه اصلی خودش با توجه به اینکه مهد هنر است و در حوزه هنر بیشترین حرف را در کشور دارد در سینما هم‌ بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار