نفرات برتر دومین جشنواره ملی استعداد یابی «پایه خنده» معرفی شدند

نفرات برتر دومین جشنواره استعدادیابی پایه خنده از سوی مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

نفرات برتر دومین جشنواره ملی استعداد یابی «پایه خنده» معرفی شدند

به گزارش ایمنا، الیکا عبدالرزاقی، رضا ساکی، اسماعیل امینی و امیر کربلایی‌زاده در دو شب برنامه اختتامیه جشنواره پایه خنده بر صندلی قضاوت تکیه زدند تا به همراه جمعیت این اتفاق را نظاره‌گر باشند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از بین 70 نفر از شرکت کنندگان در مرحله اجرای عمومی، 15 نفر توانستند به مرحله نهایی راه یابند که در روزهای 18 و 19 خرداد در ورزشگاه پیروزی به رقابت پرداختند.

از بین 15 نفر شرکت کننده که در مرحله نهایی به اجرا پرداختند در نهایت امید امامی فر نفر اول، مهران دموری نفر دوم، مهسا آقادادی و توماج دشتی به صورت مشترک نفر سوم شدند و پوریا رحیمی به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

موضوعات استندآپ کمدی شرکت کنندگان

سید محسن هاشمی اولین شرکت کننده دور نهایی بود که وارد صحنه شد؛ داستان خوابگاه دانشجویی و حفظ نظافت در خوابگاه موضوع او بود و توانست در ابتدای امر 4 چراغ سبز از داوران بگیرد.

سامان اسماعیل‌زاده از صومعه‌سرا نفر بعدی بود؛ او که داستان اولین بار هواپیما سواری خود به همراه دوستانش را تعریف کرد توانست 2 چراغ سبز دریافت کند.

جلال مشتاقیان‌زاده از اصفهان با داستان خواستگاری و سختگیری‌های خانواده داماد توانست سالن را به اوج خنده برساند و توانست 4 چراغ سبز و تشویق حاضران را برای خود به ارمغان آورد.

تارا علی‌اکبری، از شاهین‌شهر نیز داستان خود را با کنایه از مرگ‌های امروزی آغاز کرد و به انتقاد هزینه‌های بسیار زیاد امروزی در مراسم‌های بعد از مرگ پرداخت؛ اما در بین کار او 3 چراغ قرمز گرفت و با یک چراغ سبز به کار خود پایان داد.

مهران دموری، که داستان مراجعه به دکتر و مشاور و روانشناس و دریافت قرص مولتی‌ویتامین را به زیبایی بیان کرد، 4 چراغ سبز از داوران را دریافت کرد.

آریان سلیمانی سلطانی، کمدینی که داستان تنها ماندن خود در سالن فرودگاه و جلب توجه مردم را تعریف می‌کرد، به عنوان نفر بعدی توانست خنده را برای مدتی بر لبان حاضران بیاورد. 4 لبخند حاصل تلاش او بود.

مهسا آقادادی، دیگر شرکت‌کننده این برنامه نیز نخستین زنی بود که توانست 4 چراغ سبز برای خود به ارمغان بیاورد.

امید امامی‌فر اجرای خود را با صرف فعل سرک کشیدن در زندگی شروع کرد و انتقادی‌ترین استندآپ را به نمایش گذاشت و تمامی چراغ‌های سبز داوران را در بین اجرا دریافت کرد.

مهران کشاورز کسی بود که توانست 3 لبخند به خود اختصاص دهد. او با جمله ما ایرانی‌ها راحت باهم گرم می‌گیریم شروع کرد و به گلایه از برخی رفتارهای اجتماعی پرداخت.

نیلوفر ناظری از قزوین در این جشنواره شرکت کرده بود، او به موضوع خاله‌زنک‌بازی پرداخت و سپس به انتقاد از اخلاق مردانه در پشت سر گویی با عنوان خاله‌مردک‌بازی پرداخت.

علی رحمانی نیز با اجرای خود درباره چای نبات سبب شد تا چراغ‌های سبز را یکی پس از دیگری در میان اجرا به خود اختصاص داد.

داستان اساتید جامد، مایع و گاز پوریا رحیمی آن‌قدر جذاب بود که صدای خنده سالن را پر کرد و 4 چراغ سبز برای او به دنبال داشت.

ابوالفضل قبادی نژاد موضوع توریست و برخورد برخی اصفهانی‌ها با توریست را مطرح و توانست 3 چراغ سبز به خود اختصاص دهد.

فاطمه امیداله، دیگر هنرمندی بود با ظاهری متفاوت و لباس محلی بر صحنه حاضر شد و تکرار جمله مهریه را کی داده و کی گرفته کار خود را ادامه داد. او خیلی زود اولین چراغ سبز خود را گرفت و مورد تشویق قرار گرفت.

توماج دشتی، هنرمند جوانی بود که در این جشنواره پیرامون جایگاه فخیم فلافل در آبادان صحبت کرد؛ او برای حضور در آبادان داشتن مدرک تافل که معادل تحمل استعمال فلافل است را لازم دانست و 4 چراغ سبز و تشویق حاضران به خود اختصاص داد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار