افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با موضوع «دعای مکارم الاخلاق» در موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه آثار خوشنویسی با محوریت فرازهایی از دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع)، ۲۲ خرداد در موزه هنرهای معاصر افتتاح می شود.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با موضوع «دعای مکارم الاخلاق» در موزه هنرهای معاصر

به گزارش ایمنا، به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی "عذرا عبداله پور" در گالری شماره پنج موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه با ۵۳ تابلوی خوشنویسی شامل خطوط نسخ و ثلث از سوی موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ۲۲ خردادماه افتتاح می شود و به مدت یک ماه در محل موزه مورد بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

عذرا عبدا له پور متولد ۱۳۵۴اصفهان؛ فوق ممتاز در خطوط نسخ و ثلث (خطوط قرآنی)، مدرس انجمن خوشنویسان اصفهان از سال ۱۳۷۸ تاکنون، عضو دار الکتابه قرآن کریم از سال ۱۳۹۲ و کسب فیض از محضراستاد عبد الرضایی، استاد بنی رضی، استاد اسدی، استاد تورگلی و جناب ا ستاد رحیمی می باشد.

کتابت صحیفه سجادیه حضرت سیّدالسّاجدین(ع) به خط نسخ، کتابت سوره ها و اجزایی ازکلام اله مجید به خط نسخ(جزء۵ و ۱۳ ، سورمسبحات، یس، واقعه، الرحمن، مطففین و ...، کتابت و آماده سازی تابلوهای خوشنویسی با مضامین آیات قرآن، ادعیه، زیارات و کلام معصومین علیهم السلام از جمله آثار کتابت شده توسط این هنرمند است.

نمایشگاه خوشنویسی با موضوع "دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع)" روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در محل موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری افتتاح می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار