آزادی زندانیان بدهکار مالی زندان گلپایگان نیازمند یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بدهکار مالی زندان گلپایگان یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک نیاز است.

آزادی زندانیان بدهکار مالی زندان گلپایگان نیازمند یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی در آیین جشن گلریزان اظهار داشت: خیران در آزادی زندانیان بدهکار نقش ایثارگری دارند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان دوران دفاع مقدس در زندان‌های بعث عراق با صبر و استقامت خود به ما درس ایثار و مقاومت دادند، بیان کرد: خانواده زندانیان بدهکار در آزادی سرپرستان خانواده خود در انتظار برگزاری جشن گلریزان و کرامت خیرین هستند.

امام جمعه گلپایگان وجود خیران گرما بخش مجلس گلریزان است، افزود: یکی از خیران با حضور در دفتر از آزادی زندانیان با کمک ۱۸ میلیون تومان اعلام آمادگی کرد که زمینه ۵ زندانی بدهکار فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه برای آزادی زندانیان دعا و مشارکت خیران ضروری است، افزود: عده ای از زندانیان به دلیل سرپیچی از قوانین زندانی شدند، باید همه از قانون بیمه حوادث بهره‌مند شوند تا در زمان حادثه بتوانند استفاده کنند.

علاء الدینی با اشاره به اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، افزود: گرچه امنیت در کشور حاکم است اما دشمنان همواره در کمین و از غفلت‌ها سوء استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان گفت: با مقاومت و تلاش نیروهای امنیتی باردیگر مزدوران رژیم آل سعود ناامید و به اهداف خود نرسیدند.

احسان و نیکوکاری در جشن گلریزان نشان دهنده شخصیت واقعی انسان

در ادامه سید حسین حسینی‌ وردَنجانی اظهارداشت: احسان و نیکوکاری در جشن گلریزان نشانه شخصیت واقعی انسان و داشتن ایمان، تقوا است، در ماه مبارک رمضان بندگی خداوند را انجام می‌دهیم و باید صفت احسان و نیکوکاری و انفاق در انسان بروز و ظهور کند.

وی افزود: خداوند اموالی در اختیار ثروتمندان قرار داده است که باید در راه کمک به نیازمندان و زندانیان در بند زندان انفاق شود، صفت کمک به نیازمندان یک تخصصی که باید در جلسات عمومی فرهنگ سازی شود.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: اموال محبوبیت برای انسان می‌آورد اما مهم این که خداوند مومنان را با جان و اموال آنان مورد آزمایش قرار می‌دهد و مهم این که ما در این آزمایش الهی بتوانیم پیروز و سرفراز فائق آییم.

آزادی زندانیان بدهکار مالی زندان گلپایگان نیازمند کمک یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

در ادامه غلامحسین حبیبی اظهارداشت: با کمک خیران برای آزادی زندانیان در سال ۹۳ مبلغ ۴۸ میلیون تومان، سال ۹۴ مبلغ ۷۵میلیون تومان و در سال ۹۵ مبلغ ۱۱۲ میلیون تومان در جشن گلریزان جمع آوری شده است

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک خیرین تعداد ۲۵ زندانی با بدهی ۱۶۹ میلیون تومان از زندان آزاد شدند، افزود: سال گذشته میزان کمک‌های نقدی و تعهدی در جشن گلریزان مبلغ ۱۱۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بود که تا کنون بیش از ۸۸ میلیون تومان آن وصول شده است.

رئیس اداره زندان گلپایگان افزود: از سوی ستاد دیه ۱۲۴ میلیون تومان، آورده شخصی زندانیان ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تخفیف شاکیان از زندانیان ۲۲ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۶ نفرمحکوم مالی و جرائم غیرعمد زندان گلپایگان با بدهی یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در انتظار کمک خیران هستند، گفت: تعداد محکومان واجد شرایط ۹ نفر با بدهی ۳۰۳ میلیون تومان هستند که با جمع آوری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان آنان از زندان آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

حبیبی بیان کرد: در اول ماه مبارک رمضان جواد رضایی مدیر شرکت فن آوری ذوب فلزات با کمک حدود ۱۸ میلیون تومان ۵ نفر زندانی بدهکار آزاد شدند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار