کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال لوازم آرایشی خارجی قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر تخلیه و دپوی لوازم آرایشی خارجی در انباری در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی، به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد 13 هزار و 500 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام مسئول ارزش اعلام شده این محموله توسط کارشناسان مربوطه را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه لوازم آرایشی قاچاق عمدتاً لوازمی هستند که به دلیل بی کیفیتی یا تولید زیر زمینی نتوانسته اند مسیر های قانونی را طی کنند به همین دلیل قاچاقچیان این کالاها را به صورت قاچاق وارد کشور می کنند افزود: این محصولات برای اینکه سریع تر بفروش برسد در شبکه های توزیع مختلف عرضه می شود تا با قیمت ارزان و در حداقل زمان به فروش برسد،که یکی از روشهای عرضه این لوازم را می توان در آرایشگاه های زنانه، دست فروش ها و صنوف غیر مرتبط مثل سوپر مارکت ها نام برد.

وی با اشاره به اینکه فرآورده های آرایشی قاچاق با عوارضی مثل آکنه، جوش، لک، سوزش، خشکی و... ظاهر می شود به همشهریان توصیه کرد لوازم آرایشی بهداشتی را از نمایندگی های مجاز تهیه و از خرید این کالاها از دست فروش ها یا صنوفی که غیر مرتبط هستند خودداری کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار