ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن می‌تواند راهبرد ارزشمندی برای ارتقای کیفیت نمایشگاه سراسری قرآن و عترت استان اصفهان در سال‌های آینده باشد.

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب رضا ارزانی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه سراسری قرآن و عترت اصفهان با اشاره به استقبال از این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی ازجمله محفل انس با قرآن، معرفی خادمان و مؤسسات قرآنی فعال و شب شعر پیش‌بینی شده است.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان برای کیفیت بخشی به روند برگزاری نمایشگاه قرآن افزود: در حال حاضر صدها مرکز، موسسه و خانه قرآنی به‌صورت مستقل و وابسته با هدف توسعه فرهنگ قرآنی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن می‌تواند راهبرد ارزشمندی برای ارتقای کیفیت نمایشگاه در سال‌های آینده باشد.
به گزارش تسنیم؛ چهاردهمین نمایشگاه سراسری قرآن و عترت اصفهان با حضور 121 مشارکت‌کننده از اصفهان، هرمزگان، قم، خراسان رضوی و تهران بوده و در متراژ حدود 4 هزار متر مربع و با همکاری مؤثر همه دستگاه‌ها مربوطه در قران و عترت هستند، مجموعه‌هایی اعم از اداره کل اوقاف، حوزه علمیه، مجموعه ائمه جماعات، ستاد اقامه نماز ، شهرداری اصفهان، صداوسیما و مجموعه حوزه هنری اصفهان برپا شده است.
در نمایشگاه امسال 24 درصد نشر مکتوب، خبرگزاری و رسانه‌ها دیجیتال 13 درصد، محصولات فرهنگی هنری و قرآنی 30 درصد، نهادهای دولتی 10 درصد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علوم قرآنی 8 درصد و دیگر بخش‌های فرهنگی نیز سهمی 15 درصدی داشته‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار