تولید ۴۰ فیلم کوتاه توسط فیلم‌سازان اصفهانی با موضوع کودک و نوجوان

رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: فیلمسازان اصفهانی تولید ۴۰ فیلم کوتاه با موضوع کودک و نوجوان را در دست دارند که اواخر شهریور ماه تولید فیلم‌ها آغاز می‌شود تا برای جشنواره فیلم و کودک نوجوان سال آینده و سایر جشنواره‌ها آماده باشد.

تولید ۴۰ فیلم کوتاه توسط فیلم‌سازان اصفهانی با موضوع کودک و نوجوان

محمد طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تولید فیلمسازان اصفهانی اظهار داشت: فیلمسازان اصفهانی تولید 40 فیلم کوتاه با موضوع کودک و نوجوان را در دست دارند که 22 سال پیش برنامه آن مصوب شده بود اما تولید نشده بود، امسال قراردادش بسته می‌شود و اواخر شهریور ماه تولید فیلم‌ها آغاز می‌شود تا برای جشنواره فیلم و کودک نوجوان سال آینده و سایر جشنواره‌ها آماده باشد.
وی افزود: فیلمنامه‌ها را نویسندگان اصفهانی نوشته‌اند و در کل محصول مربوط فیلمسازان اصفهانی است، شورای تولید فیلم تشکیل شده و به محض تولید فیلم‌ها اخبار آن را منتشر می‌کنیم.
رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: فیلمسازان برای پیش تولید آن‌ها دارند آماده می‌شوند هدف ما این است که در آغاز جشنواره چندین فیلمنامه از این تعداد کلید بخورد و در آینده تا پایان شهریور 40 فیلم تولید کنیم و به جشنواره سی‌ویکم برسانیم.
وی با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در تولید فیلم بیان کرد: قصد داریم با تلاش اصفهان را در آینده نه چندان دور به عنوان قطب سینمای کودک و نوجوان در ایران مطرح کنیم و هر فیلمی از این به بعد قرار شد در حوزه کودک و نوجوان تولید شود حداقل یک طرف آن به سینمای اصفهان وصل شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار