پیگیری خرید زمین برای استقرار اتوبوس های پایانه کاوه/ کاهش 10 درصدی مسافران

جلسه شورای سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان برگزار و در آن گزارشی در خصوص فعالیت ها، مسائل و مشکلات این سازمان ارائه شد.

پیگیری خرید زمین برای استقرار اتوبوس های پایانه کاوه/ کاهش 10 درصدی مسافران

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جلسه شورای سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با حضور مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و تمامی اعضا برگزار شد .

در این جلسه در خصوص تفریغ بودجه سازمان، گزارشاتی ارائه شد و تفریغ بودجه این سازمان با پنج درصد افزایش نسبت به سال ۹۴ مورد تصویب قرار گرفت .

در خصوص عملکرد سازمان پایانه های مسافربری در سال ۹۵ محمدرضا آقاباباگلیان مدیرعامل این سازمان گزارشی از نوع و خدمات سازمان در پایانه های پنج گانه شهر اصفهان و ارائه خدمات در پارک سوارهای درون شهری ارائه داد .

در این جلسه به مشکلات موجود در جامعه و تغییر نگرش مردم نسبت به مسافرت با وسایل نقلیه عمومی به ویژه اتوبوس های بین شهری و به تبع آن کاهش مسافر اشاره و عنوان شد این موضوع در سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی مسافر را به همراه داشته است .

در ادامه با توجه به شرایط موجود در خصوص مسائل و مشکلات سازمان، افزایش درآمد،‌ افزایش خدمت رسانی به مردم و ایجاد تنوع در ارائه خدمات، راهکارهایی ارائه شد که با بحث و تبادل نظر بین اعضا مقرر شد با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان، اداره کل حمل و نقل و پایانه های اصفهان و دانشگاه ها پژوهش هایی عملیاتی در این خصوص انجام پذیرد .

همچنین در این جلسه در خصوص ادغام سازمان پایانه ها با سازمان تاکسیرانی و مسائلی از جمله متفاوت بودن جنس و اساسنامه این دو سازمان و ارائه خدمات به مردم گزارشی توسط سازمان پایانه های شهرداری اصفهان ارائه و مقرر شد در این مورد رایزنی های مورد نیاز انجام پذیرد .

با توجه به برنامه سازمان پایانه ها در مورد انتقال خدمات فنی پایانه های مسافربری شهری به ویژه کاوه به خارج شهر و تبدیل کاوه به محلی صرفا برای سوار و پیاده شدن مسافران بین شهری زمینی توسط سازمان در نظر گرفته شده که پیرامون مراحل اجرایی آن گزارشی به شهردار اصفهان ارائه و مقرر شد اقدامات لازم پیرامون ادامه روند با همکاری شهرداری اصفهان صورت بگیرد .

ساماندهی جارچی های پایانه های مسافربری، پیگیری دپوی اتوبوس های پایانه کاوه و اقدام به ساخت و انتقال مراکز خدماتی وسایل نقلیه مسافربری، پیگیری در اختیار گرفتن مالکیت زمین پایانه اندیشه و اقدام به ساخت و جابه جایی پایانه زاینده رود با توجه به اینکه در مکان مورد نظر ایستگاه مترو در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود با انتقال این پایانه در غرب اصفهان مشکلات خیابان سهروردی و مردم و مسافران کاهش پیدا کند، پیگیری مطالعه مباحث آلودگی و میزان تاثیرگذاری پایانه ها که مقرر شد با توجه به اینکه تجهیزات مورد نیاز جهت سنجش آلودگی هوا توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک خریداری و تحویل شده نسبت به سنجش آلودگی در محل پایانه ها و اطراف تحقیقات لازم صورت گیرد و هماهنگی های کلان با سازمان ها و ادارات حمل ونقلی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار